: Inicio » Deportes, Portada » La Escuela de Futbol Sala de l’Olleria, visita al CFS Bisontes de Castellón

EEM L’Olleria Futbol Sala, 8/4/2018

En estas fiestas de pascua las Escuela de l’Olleria Fútbol Sala no ha parado, ya que se acordó asistir a un partido de fútbol sala de segunda división A a Castellón.

Fueron más de un centenar de personas entre madres, padres y niños de la Escuela que fueron a animar al CFS Bisontes Castellón contra el Tenerife Iberia Toscal.

El resultado final fue de 5-1 a favor de los castellonenses en un partido que registro una buena entrada en el Ciudad de Castellón.

Despues del partido oficial tres de nuestras categorías: Benjamines, Infantiles y Cadetes jugaron un partido cada uno de ellos contra las categorías base del CFS Bisontes Castellón donde disfrutaron de una buen momento,  junto estas categorías que comienzan a formarse en el club de Castellón.

Desde l’OlleriaFS. nos gustaría dar las gracias al CFS Bisontes Castellón por el trato recibido desde que entraron al pabellón a ver el partido oficial hasta que finalizaron los partidos amistosos.

_____________________________

En estes festes de pasqua les escoles de l´Olleria futbol sala no han parat ja que es va acordar portar a veure un partit de futbol sala de segona divisió A a Castelló. 

Van ser mes d’un centenar de persones entre mares, pares i xiquets de l’escola que varen anar a animar al CFS Bisons Castelló contra el Tenerife Ibèria Toscal.

El resultat final va ser de 5-1 a favor dels castellonencs en un partit que registre una bona entrada en el Ciutat de Castelló.

Despres del partit oficial tres de les nostres categories: Benjamins, Infantils i Cadets jugaren un partit cadascun dells contra les categories base del CFS Bisontes Castelló on varen gaudir d´una bonisima estona al costat d´aquestes categories que començen a formar-se al club de Castelló.

Des de l´Olleria f.s. ens agradaria donar les gracies al CFS Bisontes Castelló per el tracte rebut des de que entraren al pavelló a veure el partit oficial fins que finalitzaren els partits amistosos.

© 2018 Portal de L'Olleria digitalcef.com