: Inicio » Deportes, Portada » Torneo querubin de l’Olleria futbol sala

EEM Futbol Sala L’Olleria, 11/06/2018

El sábado 10 de junio se disputó en el pabellón deportivo de la Solana el triangular de fin de curso de las escuelas de l’Olleria fútbol sala en categoría querubín.

Los equipos participantes fueron el Carmelo Ripoll Ontinyent, el colegio Bonavista tambien de esa población y el equipo organizador l’Olleria f.s.

Un torneo muy igualado desde principio a fin donde las ganas de jugar a futsal, el compañerismo entre los niños y la presencia de la gente que animaben a sus pequeños con respeto por los equipos presentes en el torneo donde fue la nota predominante de este evento.

Comienza el primer partido con el equipo anfitrión y el colegio Carmelo Ripoll donde después de jugadas de mucho mérito, paradas y pasadas imposibles para estos jugadorcillo que recordamos sólo tienen 4 y 5 años, que hicieron en todo momento vibrar a las madres, padres y hermanitos que asistían al pabellón.

El segundo partido cayó del lado del Carmelo Ripoll que juega con el Bonavista un equipo que en todo momento fue un gran rival pero no pudo con las continuas llegadas del equipo del Carmelo Ripoll. El partido termina con un 4-2.

Por último a las 12: 00h. jugaran los equipos del Bonavista y el l’Olleria f.s. y con un marcador de 6-4 a favor del equipo del pueblo del vidrio, con el marcador lo dice todo lo que pasó, un partido con muchos goles hasta 10 que hizo que en ningun momento se pudieran relajarse ni de un lado ni un otro.

1er clasificado l’Olleria f.s.

2º clasificado Carmelo Ripoll.

3er clasificado Bonavista.

Al  finalizar  este último partido el concejal de deportes Enrique Such y el secretario de l’Olleria f.s. Jose Maria Fabrega Suñol repartieron los trofeos a cada uno de los equipos y una merecida medalla para estos campeones que son el futuro del fútbol sala en la Vall d’Albaida.

Desde las escuelas de l’Olleria f.s. junto Ayuntamiento de l’Olleria, nos gustaría dar las gracias por l’assitencia los equipos participantes y el gran comportamiento que se vivió durante toda la mañana en el torneo por parte de todos los presentes.

_________________________

El dissabte 10 de juny es disputá al pavelló esportiu de la Solana el triangular de fí de curs de les escoles de l´Olleria futbol sala en categoria querubí.

Els equips participants varen ser el Carmelo Ripoll d´Ontinyent, el colegi Bonavista tambe d´aquesta població i el equip organitzador l´Olleria f.s.

Un torneig molt igualat des de principi a fi on les ganes de jugar a futsal, el companyerisme entre els xiquets i la presencia de la gent que animaben als seus menuts amb respecte per els equips presents al torneig on va ser la nota predominant d´aquest esdeveniment.

Comença el primer partit amb el equip anfitrio i el colegi Carmelo Ripoll on despres de jugades de molt de merit, parades i pasades imposibles per aquestos jugadorets que recordem sols tenen 4 i 5 anys, que van fer en tot moment vibrar a les mares, pares i germanets que asistien al pavelló.

El segon partit va caure del costat del Carmelo Ripoll  que juga amb el Bonavista un equip que en tot moment va ser un gran rival pero no va poder amb les continues arribades del equip del Carmelo Ripoll. El partit acaba amb un 4-2.

Per ultim a les 12:00h. jugaren els equips del Bonavista i el l´Olleria f.s. i amb un marcador de 6-4 a favor de l´equip del poble del vidre, amb el marcador ho diu tot lo que va passar, un partit amb molts gols fins 10 que va fer que en ningun moment es pugueren relaxar ni d´una banda ni d´un altra.

1er classificat l´Olleria f.s.

2on classificat Carmelo Ripoll.

3er classificat Bonavista.

A la fi d´aquest ultim partit el concejal d´esports Enric Such i el secretari de l´Olleria f.s. Jose Maria Fabrega Suñol varen repartir els trofeus a cadascun dels equips i una mereixcuda medalla per aquestos campions que son el futur del futbol sala a la Vall d´Albaida.

Des de les escoles de l´Olleria f.s. junt l´ajuntament de l´Olleria, ens agradaria donar les gracies per l´assitencia dels equips participants i el gran comportament que es va viure durant tot el mati al torneig per part de tots els presents.

 

© 2018 Portal de L'Olleria digitalcef.com