: Inicio » Deportes, Portada » L’Olleria Cf mereció algo más frente a la UD Alginet.

 

L’Olleria CF 2-3 UD Alginet

L’Olleria CF  no pudo conseguir nada positivo ante un experimentado UD Alginet.  A pesar del buen encuentro desarrollado por los ollerienses,  los visitantes mostraron un equipo más habituado a la “preferente”.

Antes del pitido inicial, se guardó  un sentido minuto de silencio en recuerdo de Pascual Micó “Pascual el Cacauero” aficionado incondicional del equipo, fallecido tras las secuelas de un fatal accidente en el último desplazamiento del equipo. (DEP).

El encuentro en esta ocasión comenzó de cara, al conseguir  el primer gol en el 4′,  obra de un remate de cabeza de Omar Cortés.  El empate llegaba en el 23′, tras un protestado penalti pitado a Ramón Micó.  En el 32′ Emilio Ortola volvía a poner ventaja local con un soberbio disparo a la escuadra.  Cerca del descanso en el 43′  la UD Alginet volvía a poner el empate en un perfecto lanzamiento de falta.   Una primera parte intensa en la que los dos equipos buscaban siempre la porteria contraria.

La segunda parte el futbol “abierto” se convirtió en una lucha por el centro del campo y  en asumir menos riesgos en ataque.  Los visitantes, más experimentados en la categoría (5º puesto  la temporada pasada),  se aplicaron en defensa, asumiendo que ya tenían buen resultado y tratando de aprovechar las oportunidades que le surgiesen.   La ocasión llegó en el 60′ con un rechace infortunado del portero, que acabó rebotando en Isaac Gomis, era el gol que dejaba sin premio a un buen l’Olleria. La UD Alginet intensificó las tareas defensivas hasta el final del encuentro.

El resultado no debe desmerecer el juego desplegado por el equipo,  si bien es “doloroso” no sumar en casa,  es razonable observar que el equipo atesora bastante calidad a pesar de la larga lista de bajas que presentaba para este encuentro. Enfrente tenía a unos de los lideres de la liga con bastante oficio en esta categoría.   Las próximas jornadas, los ollerienses tendrán dos complicados desplazamientos,  el primero frente al  Muro CF y el siguiente a Pego CF.

______________________________________

L’Olleria CF no va poder aconseguir res positiu davant un experimentat UD Alginet. Tot i el bon partit desenvolupat pels ollerians, els visitants van mostrar un equip més habituat a la “preferent”.

Abans del xiulet inicial, es va guardar un sentit minut de silenci en record de Pascual Micó “Pascual el Cacauero” aficionat incondicional de l’equip, mort després de les seqüeles d’un fatal accident en l’últim desplaçament de l’equip. (DEP).

La trobada en aquesta ocasió va començar de cara, en aconseguir el primer gol al 4 ‘, obra d’una rematada de cap d’Omar Cortés. L’empat arribava al 23 ‘, després d’un protestat penal xiulat a Ramón Micó. Al 32 ‘Emilio Ortola tornava a posar avantatge local amb un superb xut a l’escaire. A prop del descans en el 43 ‘la UD Alginet tornava a posar l’empat en un perfecte llançament de falta. Una primera part intensa en què els dos equips buscaven sempre la porteria contrària.

La segona part el futbol “obert” es va convertir en una lluita pel centre del camp i en assumir menys riscos en atac. Els visitants, més experimentats en la categoria (5è lloc la temporada passada), es van aplicar en defensa, assumint que ja tenien bon resultat i tractant d’aprofitar les oportunitats que li sorgissin. L’ocasió va arribar en el 60 ‘amb un rebuig infortunat del porter, que va acabar rebotant en Isaac Gomis, era el gol que deixava sense premi a un bon l’Olleria. La UD Alginet va intensificar les tasques defensives fins al final de la trobada.

El resultat no ha de desmerèixer el joc desplegat per l’equip, tot i que és “dolorós” no sumar a casa, és raonable observar que l’equip atresora prou qualitat tot i la llarga llista de baixes que presentava per aquesta trobada. Al davant tenia a un dels líders de la lliga amb força ofici en aquesta categoria. Les properes jornades, els ollerians tindran dos complicats desplaçaments, el primer davant del Muro CF i el següent a Pego CF.

.

.

© 2018 Portal de L'Olleria digitalcef.com