: Inicio » Deportes, Portada » Comienza la liga para todos los equipos de la EEM Futbol Base

EEM Futbol Base L’Olleria 15/140/2018

Este fin de semana comenzó la liga para todo el resto de equipos de la escuela municipal fútbol base l’Ollería que faltaban. Destacar en este inicio de temporada la buena imagen y gran resultado del equipo Alevín entrenado por Carlos ante la Atzeneta donde se impuso por un claro y contundente 4-1, del mismo modo, los Benjamins de Elena también tuvieron un buen arranque, goleando al la Alcudia por 5- 2, realizando un meritorio partido y mostrando una clara mejoría y progresión en el juego.

Los Alevines de Manu empataron a cuatro en Alcoy, teniendo claras opciones de ganar el partido, hay que destacar que tuvieron que disputar el encuentro con tan solo nueve jugadores, con las limitaciones que conlleva esta situación. Los dos equipos Prebenjamines no tuvieron su día, pero seguro que nos darán muchas alegrías en futuras jornadas. Buenos partidos los disputados por Cadetes y Juveniles en fútbol 11 sin recompensa al marcador para los segundos y finalmente tenemos al equipo Alevín entrenado por Casanova que después de tres jornadas disputadas ya encabeza la clasificación con serias opciones de estar entre los equipos que disputan el campeonato.

En definitiva, seis equipos de fútbol 8 y dos de fútbol 11 están compitiendo en una liga federada que resultará muy emocionante, además, de un equipo Querubín que pronto comenzará a jugar partidos amistosos.

Mucha suerte a todos y que cada jornada sea un motivo de alegría y felicidad no condicionada sólo por el resultado final.

___________________________________

Este cap de setmana va començar la lliga tota la resta d’equips de l’escola municipal futbol base l’Olleria que faltaven. Destacar en aquest inici de temporada la bona imatge i gran resultat de l’equip Aleví entrenat per Carlos davant l’Atzeneta on es va imposar per un clar i contundent 4-1 , de la mateixa manera, els Benjamins d’Elena també van tindre un bon arranc, golejant a l l’Alcudia per 5- 2 , realizant un meritòri partit i mostrant una clara milloria i progressió en el joc.

Els Alevins de Manu van empatar a quatre en Alcoi, tenint clares opcions de guanyar el partit, cal destacar que van tindre que disputar l’encontre amb tan sol nou jugadors, amb les limitacions que comporta aquesta situació. Els dos equips Prebenjamins no van tindre el seu dia, però de segur que ens donaran moltes alegries en properes jornades. Bons partits els disputats pels Cadets i Juvenils en futbol 11 sense recompensa al marcador per als segons i finalment tenim a l’equip Aleví entrenat per Casanova que després de tres jornades disputades ja encapçala la classificació amb serioses opcions d’estar entre els equips que disputen el campionat.

En definitiva, sis equips de futbol 8 i dos de futbol 11 estan competint en una lliga federada que resultarà molt emocionant, a més a més, d’un equip Querubí que prompte començarà a jugar partits amistosos.

Molta sort a tots i que cada jornada siga un motiu d’alegria i felicitat no condicionada tan sols per el resultat final.

 

© 2018 Portal de L'Olleria digitalcef.com