: Inicio » Deportes, Portada » Componentes de la EEM Futbol Sala l’Olleria asisten a la conferencia de Marquinhos Xabier

 

El dimecres 6 de febrer el Marquinhos Xabier seleccionador brasiler de futbol sala va estar en Valencia, aprofitant els dos partits que la selecció brasilera va jugar en España contra la selecció espanyola.

La federació valenciana de futbol sala va dur a Marquinhos per a donar una conferencia sobre la tactica ofensiva, on va parlar del treball que ell fa en el club brasiler de primera divisió que entrena, que es el Carlos Barbosa, un club de una ciutat de 26.000 habitants on eduquen a 400 xiquets que participen totes les semanes en la practica del futsal.

Ell ens explicaba com habia cambiat el concepte dels jugadors antigament on primer jugaben amb els peus i despres amb el cap, al concepte actual que entrenen amb jocs  on volen fer pensar als jugadors per a fer-los mes inteligents i despres ja pasen al tema tecnic, totalment lo contrari a lo que es feia abans. Aixi formen als menuts per a que en un futur quant juguen opten per la millor opció sempre, ja no jugar per jugar si no jugar amb un perque en cada moviment o en cada pase, tot es fa enfocat a errar quant menys millor i sempre intentant crear superioritats.

Despres era el torn de ensenyar-mos diferents conceptes als entrenadors pero ja al pavello,en joc real, on 3 dels nostres xiquets :( Alejandro, Jordi i Ferran)  varen participar activament junt a escoles d´Alacant i Castelló, en tots els exercicis que va proposar Marquinhos.

Els jocs que proposaba eren de lo que comentaba abans de pensar, de buscar un perque, tambe per a que les xiquetes i xiquets apreneren dels seus errors ja que en poquetes accions corregia perque volia que s´ajudaren entre ells i es donaren conter quant estaben mal colocats o feien un mal moviment o un mal pase.

En resum, va ser un  plaer que una figura com Marquinhos Xabier, un entrenador mundialment conegut ens transmitira un poquet de tot lo que sap durant 3h., per a que en les nostres escoles puguem fer-ho millor per a les nostres xiquetes i xiquets.

 _________________________________________

El miércoles 6 de febrero Marquinhos Xabier seleccionador brasileño de fútbol sala estuvo en Valencia, aprovechando los dos partidos que la selección brasileña jugó en España contra la selección española.

 La federación valenciana de fútbol sala trajo a  Marquinhos para dar una conferencia sobre la tactica ofensiva, donde habló del trabajo que él hace en el club brasileño de primera división que entrena, Carlos Barbosa, un club de una ciudad de 26.000 habitantes donde educan a 400 niños que participan todas las semanas en la practica del futsal.

 Él  explicaba como habia cambiado el concepto de los jugadores antiguamente donde primero jugaban con los pies y despres con la cabeza, al concepto actual que entrenan con juegos donde quieren hacer pensar a los jugadores para hacerlos mes inteligentes y despues ya pasan al tema tecnico, totalmente lo contrario a lo que se hacía antes. 

Asi forman a los pequeños, para que en un futuro cuándo juegan optan por la mejor opción siempre, ya no jugar para jugar si no jugar con un porque en cada movimiento o en cada pase, todo se hace enfocado a errar cuánto menos mejor y siempre intentando crear superioridades. 

Despres era el turno de enseñarnos diferentes conceptos a los entrenadores pero ya al pavellon,en juego real, donde 3 de nuestros niños :( Alejandro, Jordi y Ferran) participarón activamente junto con escuelas de Alicante y Castellón, en todos los ejercicios que propuso Marquinhos.

 Los juegos que proponia eran de lo que comentó antes de llegar a la pista,  de pensar, de buscar un porque, tambien para que las niñas y niños aprendan de sus errores puesto que en poquitas acciones corregía porque quería que se ayudaron entre ellos y se dieron cuenta cuándo estaban mal colocados o hacían un mal movimiento o un mal pase.

 En resumen, fue un placer que una figura como Marquinhos Xabier, un entrenador mundialmente conocido transmitia un poquito de todo lo que sabe durante 3h., para que en nuestras escuelas podamos hacerlo mejor para nuestras niñas y niños.

© 2019 Portal de L'Olleria digitalcef.com