: Inicio » Deportes, Portada » L’Olleria CF consigue otra victoria que consolida su puesto en media tabla

Jornada 22, Regional Preferente Gº III
UD Alginet 0 -2  L’Olleria CF

Nueva victoria de l’Olleria CF a domicilio en un difícil campo como es el de la UD Alginet.  Los ollerienses plantearon un encuentro serio y disciplinado al que ayudó en gran medida el gol conseguido al principio del encuentro.

El primer gol visitante llegó en el minuto 7 por una falta de entendimiento entre los dos últimos defensas, que un “avispado”  Rafa Gil aprovechó para batir por alto al meta alginetino.  El resto de la primera parte pocas ocasiones para mover el marcador.  La segunda parte ya fué más intensa sobre todo por parte de los locales que buscaban equilibrar el marcador,  la mayor parte de la ocasiones surgían a través de balones bombeados al área ya que erá muy complicado atravesar el entramado montado por los ollerienses, que también tuvieron  sus ocasiones aprovechando los huecos que cada vez eran mas amplios.   En el minuto 70, el portero olleriense Kevin Juan tuvo que se sustituido por Ramón Micó, tras ser arrollado por un jugador local en su intento de rematar una ocasión.  El número de faltas se multiplicaba y el de las tarjetas también (6 amarillas para los ollerienses).   El gol de la tranquilidad llegaba en el 89 obra de Omar Cortés que se plantaba sólo delante del portero batiendolo también por alto.

Importante victoria que consolida a l’Olleria en la 10ª plaza con 11 puntos de distancia con la primera plaza de descenso.  Toda una garantía para afrontar con tranquilidad sus próximos compromisos.  El siguiente encuentro será en La Solana ante uno de los “gallos” de la categoría, el Muro CF sitúado en 3ª posición a cuatro puntos del lider.

________________________________

Nova victòria de l’Olleria CF a domicili en un difícil camp com és el de la UD Alginet. Els ollerians van plantejar una trobada seriós i disciplinat al que va ajudar en gran mesura el gol aconseguit al principi de la trobada.

El primer gol visitant va arribar en el minut 7 per una falta d’entesa entre els dos últims defenses, que un “espavilat” Rafa Gil va aprofitar per batre per alt el meta alginetino. La resta de la primera part poques ocasions per moure el marcador. La segona part ja va ser més intensa sobretot per part dels locals que buscaven equilibrar el marcador, la major part de la ocasions sorgien a través d’pilotes bombades a l’àrea ja que erá molt complicat travessar l’entramat muntat pels ollerians, que també van tenir les seves ocasions aprofitant els buits que cada vegada eren més amplis. Al minut 70, el porter olleriana Kevin Joan va haver de es substituït per Ramón Micó, després de ser atropellat per un jugador local en el seu intent de rematar una ocasió. El nombre de faltes es multiplicava i el de les targetes també (6 grogues per als ollerians). El gol de la tranquil·litat arribava al 89 obra d’Omar Cortés que es plantava sol davant del porter batent també per alt.

Important victòria que consolida a l’Olleria en la 10a plaça amb 11 punts de distància amb la primera plaça de descens. Tota una garantia per afrontar amb tranquil·litat els seus propers compromisos. La següent trobada serà a La Solana davant un dels “galls” de la categoria, el Muro CF situat en 3ª posició a quatre punts del líder.

© 2019 Portal de L'Olleria digitalcef.com