: Inicio » Deportes, Portada » L’Olleria CF consigue un punto en su visita a Pedreguer

Jornada 10, Regional Preferente Gº III
CE Pedreguer 1 – 1  L’Olleria CF

L’Olleria CF  sigue sumando puntos, en esta ocasión consiguió un trabajado empate en el campo de CD Pedreguer.

El encuentro fué de mucha intensidad y casi toda la “batalla” se libró en el centro del campo donde unos y otros presionaban la salida de balón,  buscando el robo y la espalda de las defensas.  Este planteamiento le sirvió a los ollerienses para adelantarse en el marcador por medio de Omar Cortés en el minuto 26.

La reanudación  cambió el planteamiento del equipo local, que comenzó a mover el balón  hasta conseguir las ocasiones que le permitiesen llegar a la puerta contraria. En una de ellas consiguieron empatar el encuentro en el minuto 66 lo que a la postre sería el resultado definitivo del encuentro.

Aunque sumar siempre es un resultado positivo,  la situación actual, es que los tres equipos de la zona alta siguen sumando de tres en tres.  La distancia hacía las posiciones de ascenso aumenta. La próxima jornada los ollerienses reciben en la Solana, a la SD Sueca,  equipo que cierra la tabla clasificatoria y que todavía no conoce la victoria.

______________________________

L’Olleria CF segueix sumant punts, en aquesta ocasió va aconseguir un treballat empat al camp de CD Pedreguer.

La trobada va ser de molta intensitat i gairebé tota la “batalla” es va lliurar al centre del camp on uns i altres pressionaven la sortida de pilota, buscant el robatori i l’esquena de les defenses. Aquest plantejament li va servir als ollerians per avançar-se al marcador per mitjà d’Omar Cortés al minut 26.

La represa va canviar el plantejament de l’equip local, que va començar a moure la pilota fins aconseguir les ocasions que li permetessin arribar a la porta contrària. En una d’elles van aconseguir empatar el partit en el minut 66 el que fet i fet seria el resultat definitiu de la trobada.

Encara que sumar sempre és un resultat positiu, la situació actual, és que els tres equips de la zona alta segueixen sumant de tres en tres. La distància feia les posicions d’ascens augmenta. La propera jornada els ollerians reben a la Solana, a la SD Sueca, equip que tanca la taula classificatòria i que encara no coneix la victòria.

fuente FFCV

 

fuente FFCV

ver ficha del encuentro en FFCV

 

 

© 2019 Portal de L'Olleria digitalcef.com