: Inicio » Cine/Espectáculos, Portada » Cine Goya: La Carreta Teatro presenta “el sol y el girasol”

 La Carreta Teatro:  “el sol i el gira-sol”.  Teatro Goya, sábado 22 de febrero a las 11:30 h.   

 

Una imaginativa historia llena fantasía, realizada con la mágica técnica del TEATRO NEGRO y una fantástica banda sonora original, que cuenta la historia del Sol y el Girasol, dos inconformes personajes, que finalmente y gracias a la solidaridad y complicidad de unos pajaritos muy revoltosos logran cumplir sus sueños.

Un entrañable cuento que trata sobre el derecho a ser diferente.

Había una vez una familia de Girasoles que vivían felices en un hermoso prado, grande y soleado. Todos los girasoles eran encantadores: alegres, juguetones y siempre amables. Todos, todos…. menos uno. Había un girasol que no se reía nunca, no charlaba con nadie y que siempre pensaba en sus cosas.

Así comienza este entrañable cuento con guión y adaptación de Francisco Guirado que trabaja valores como la solidaridad, el trabajo en común, cooperación y el respeto al diferente.

La Carreta nos presenta la obra “El Sol y el Girasol”, Francisco Guirado realiza una adaptacióndel cuento homónimo de Nicoleta Costa mediante una propuesta innovadora donde se desarrollaun guión teatral pensado para niños y niñas de 3 a 7 años.

La Carreta Teatro comienza su andadura en 1985, formada por Manuela Montalvo Coronado y Francisco Manuel Pérez Guirado. Durante estos años de labor profesional, La Carreta ha abordadodiferentes frentes, diferentes disciplinas teatrales a la búsqueda de una estética y un lenguajepropio que ha estado marcado por un denominador común: los títeres.

____________________________________

Una imaginativa història plena fantasia, realitzada amb la màgica tècnica de l’TEATRE NEGRE i una fantàstica banda sonora original, que explica la història de el Sol i el Gira-sol, dos inconformes personatges, que finalment i gràcies a la solidaritat i complicitat d’uns ocellets molt entremaliats aconsegueixen complir els seus somnis.

Un entranyable conte que tracta sobre el dret a ser diferent.

Hi havia una vegada una família de gira-sols que vivien feliços en un bell prat, gran i assolellat. Tots els gira-sols eren encantadors: alegres, juganers i sempre amables. Tots, tots …. menys un. Hi havia un gira-sol que no reia mai, no xerrava amb ningú i que sempre pensava en les seves coses.

Així comença aquest entranyable conte amb guió i adaptació de Francesc Guirado que treballa valors com la solidaritat, el treball en comú, cooperació i el respecte a l’diferent.

La Carreta ens presenta l’obra “El Sol i el Gira-sol”, Francisco Guirado realitza una adaptacióndel conte homònim de Nicoleta Costa mitjançant una proposta innovadora on es desarrollaun guió teatral pensat per a infants de 3 a 7 anys.

La Carreta Teatre comença la seva marxa en 1985, formada per Manuela Montalvo Coronado i Francisco Manuel Pérez Guirado. Durant aquests anys de labor professional, La Carreta ha abordadodiferentes fronts, diferents disciplines teatrals a la recerca d’una estètica i un lenguajepropio que ha estat marcat per un denominador comú: els titelles.

© 2020 Portal de L'Olleria digitalcef.com