: Inicio » Deportes, Portada » Jose Jaime Alemany, dirigirá a l’Olleria CF, la próxima temporada.

L’Olleria CF, apuesta por “hombres de la casa”, para dirigir el “banquillo” de la próxima temporada.

José Jaime Alemany (38 años), será el nuevo entrenador,  tras su paso por el equipo de su pueblo, Bellreguard, al que deja ascendido a primera regional.  El ex-jugador  que llegó al equipo en la temporada 2014-15,  participó de forma activa en el épico ascenso de hace dos temporadas siendo una de las piezas fundamentales en aquella hazaña.   Conoce el vestuario y a buen seguro aportará otra visión más ambiciosa al juego del equipo.

Su segundo , que a la vez también será el preparador físico, es Roberto Carlos Navarro,  formado en todas las categorías del futbol base de l’Olleria,  y con un amplio bagaje en importantes equipos como preparador físico  y como técnico.

Felipe Salamanca,  seguirá en su puesto,  entrenador de porteros,  con lo que seguirá compartiendo toda su experiencia,  tanto con los porteros del primer equipo, como todos los de las categorías base.

Comunicado oficial de L’Olleria C.F

Hoy queremos presentar al nuevo cuerpo técnico para la próxima temporada 2020/21 en la Regional preferente.
L’Olleria cf ha llegado a un acuerdo con el ex-jugador del club Jose Jaime Alemany para que dirija el año que viene la primera plantilla.
El de Bellreguard ha defendido durante 5 años la camiseta rojiblanca y fue uno de los hombres clave en el ascenso a Regional Preferente, como jugador ha estado en varios equipos en preferente y en otras categorías En Preferente: UD Oliva, Tavernes, Carcaixent, UE Gandia, en 3a División:, Ontinyent CF, Gandia CF, CD Denia, Catarroja CF, En 2aB, Villajoyosa CF, CD Denia.
Como entrenador la temporada pasada ascendió al Bellreguard a la primera regional.

Como Segundo entrenador y preparador físico hemos contado con una persona de la casa y con mucha experiencia, se trata de Roberto Carlos, ex-jugador del club desde categorías infantil hasta el senior y con una amplia experiencia en los banquillos, EEMMFF L’Olleria: todas las categorías, Benigànim en preferente de preparador físico, Carlet preferente de preparador físico, Xàtiva FB entrenador del primer equipo, Benigànim Segundo entrenador 3a división, FEBO cadete, Muro preferente segundo entrenador, Dragon Force entrenador 2a regional, y por último como entrenador de porteros continuará una temporada más Felipe Salamanca que viene haciendo un trabajo extraordinario tanto en las escuelas deportivas como en el primer equipo.

De parte de toda la directiva les damos la bienvenida y les deseamos mucha suerte

_______________________________________

L’Olleria CF, aposta per “homes de la casa”, per dirigir el “banqueta” de la propera temporada.

José Jaime Alemany (38 anys), serà el nou entrenador, després del seu pas per l’equip del seu poble, Bellreguard, a què deixa ascendit a primera regional. L’ex-jugador que va arribar a l’equip en la temporada 2014-15, va participar de manera activa en l’èpic ascens de fa dues temporades sent una de les peces fonamentals en aquella gesta. Coneix el vestuari i de ben segur aportarà una altra visió més ambiciosa a el joc de l’equip.

El seu segon, que alhora també serà el preparador físic, serà Roberto Carlos Navarro, format en totes les categories de futbol base de l’Olleria, i amb un ampli bagatge en importants equips com a preparador físicio.

Felip Salamanca, seguirà en el seu lloc, perfeccionant a tots els porters del planter i entrenant als del primer equip.

Comunicat oficial de l’Olleria C.F

Hui volem presentar a el nou cos tècnic per a la temporada 2020/21 en la Regional preferent.
L’Olleria cf ha arribat a un acord amb l’ex-jugador de el club Jose Jaime Alemany perquè dirigeixi l’any que ve la primera plantilla.
El de Bellreguard ha defensat durant 5 anys la samarreta blanca i vermella i va ser un dels homes clau en l’ascens a Regional Preferent, com a jugador ha estat en diversos equips en preferent i en altres categories A Preferent: UD Oliva, Tavernes, Carcaixent, UE Gandia , en 3a Divisió :, Ontinyent CF, Gandia CF, CD Dénia, Catarroja CF, a 2aB, la Vila Joiosa CF, CD Dénia.
Com a entrenador la temporada passada va ascendir a l’Bellreguard a la primera regional.

Com Segon entrenador i preparador físic hem comptat amb una persona de la casa i amb molta experiència, es tracta de Roberto Carlos, ex-jugador de el club des categories infantil fins al sènior i amb una àmplia experiència a les banquetes, EEMMFF l’Olleria: totes les categories, Benigànim en preferent de preparador físic, Carlet preferent de preparador físic, Xàtiva FB entrenador del primer equip, Benigànim segon entrenador 3a divisió, FEBO cadet, Muro preferent segon entrenador, Dragon Force entrenador 2a regional, i finalment com a entrenador de porters continuarà una temporada més Felipe Salamanca que ve fent una feina extraordinària tant a les escoles esportives com en el primer equip.

De part de tota la directiva els donem la benvinguda i els desitgem molta sort

© 2020 Portal de L'Olleria digitalcef.com