Després del gran èxit aconseguit per la SEM Santa Cecília el passat cap de setmana en el Festival Llibert Benet, ara es preparen per a este dissabte, dia en què participaran en el XX Festival de Bandes de Música Ciutat de Peníscola
Des de la Banda tant el seu president Manolo Cerdà com el seu director Pere Molina han assegurat estar “molt contents per poder participar en este Festival i a més fer-ho com a banda invitada” pel que han animat “a tots els que vullguen disfrutar d’un gran concert en un entorn preciós, a acompanyar-nos el 28 a les 21:00 hores en el parc d’Artilleria”.
Una participació que a més, han assegurat “ens permet eixir de la rutina i conèixer a altres bandes de música”.
Quant al Festival Liberto Benet, festival que anualment dedica la SEM Sta. Cecilia a què fora el seu director i fill adoptiu de L’Olleria Liberto Benet Martínez, han volgut agrair l’interés demostrat per les “més de 400 persones que van omplir el pati de la Casa Santonja diumenge passat i ens van acompanyar en este festival que per a nosaltres és tan especial”.
destacant “la participació enguany dels ballarins del ballet Màsters i de Maria Oviedo que van demostrar una vegada més la seua gran professionalitat”.