Clínic Formatiu que organitza l’Escola de Bàsquet de l’Olleria.
Es realitzarà el pròxim dimarts 17 de novembre al pavelló de la Solana i consistirà en un entrenament dirigit i una ponència tècnica.
Les activitats seran dirigides pel Doctor en Ciències de l’Activitat Física i l’Esport, professor de l’Universitat Catòlica de València, Entrenador Superior de bàsquet i director esportiu del Bàsquet Port de Sagunt, Fabian Imfeld.
Tant l’entrenament com la ponència son de molta importància, no tan sols per als entrenadors de bàsquet, si no també per als tècnics i coordinadors de qualsevol esport d’equip. Des de l’E.B. l’Olleria transmitim l’invitació a la resta de tècnics de les Escoles Esportives Municipals de l’Olleria
Les activitats seran reconegudes per la Federació de Bàsquet de la Comunitat Valenciana i comptaran com a hores de pràctiques de formació continua als entrenadors de bàsquet que estiguen fent el curs d’entrenador.





Farmàcia guàrdia
Mapes






