: Inicio » Esports, Portada » Raül Tolsà i Mohamed Eddamghi es queden en les portes de les medalles

taekwondo l'Olleria 6/12/2015

Raül Tolsà i Mohamed Eddamghi es queden en les portes de les medalles en el Campionat d’Espaya de Taekwondo per Clubs.

 

Aquest pont de la constitució el Taekwondo no descansa i en la població castellonense de Benicàssim s’ha realitzat el Campionat d’Espanya de Taekwondo per Clubs, un campionat que any a any pren més protagonisme en l’agenda de tots els clubs de Taekwondo de tota Espanya, només hi ha que vorer que dissabte, en les categories de Cadet i Júnior hi havien inscrits més de 800 competidos, 10 tapissos en una mitja de 83 combats per tapís.

De les Escoles Esportives Municipals de Taekwondo de l’Olleria i del Club Esportiu Fernando també de la nostra població participaren.

En categoria Cadet: Ivan Vidal i Raül Tolsà.

En categoria Júnior: Mohamed Eddamghi, David Tolsà, Estela Oltra, Mireya Giner, Alba Valls.

En categoria Sènior: Luis Montero.

Esta vegada no ha pogut ser i els nostres competidors no han pogut pujar al pòdium, en este campionat estaven cares les medalles per la cantitat de combats que hi havien i l’altisim nivell de tots els competidors, només Raül Tolsà i Mohamed Eddamghi es van quedar en les portes de aconseguir-ne una.

Dissabte matí van competir els Cadets, Ivan Vidal que va caure en el primer combat i Raül Tolsà que va guanyar el seu combat i en el que li donava pas a les medalles el va perdre en l’últim segon, quedant així 4 del pes i categoria.

La vesprà va ser per als Júniors on les nostres xiques Estela Oltra i Alba Valls no varen poder passar del primer combat, Estela va aconseguir igualar un combat que es va posar molt promte a la seva contra però no el va poder guanyar, Alba també va fer molt bon combat però va perdre en el fatídic últim segon. Per part dels xics David Tolsà, que defenia títol, va guanyar el seu primer combat per KO, però en el segon no va poder fer res i va perdre per un ajustat marcador, la “sorpresa” va ser Mohamed Eddamghi, que va començar molt bé el campionat, guanyant el primer combat abans d’hora per diferència de 12 punts, el seu segon combat també el va guanyar en solvència però en quarts de final va perdre un treballat combat, quedant-se així a les portes de les medalles.

Diumenge era torn als Sèniors, on participava el alumne de Javi Valls el competidor d’Ontinyent Luis Montero, que encara que entrena en Ontinyent competeix en el Club Esportiu Fernando de lOlleria, en aquesta categoria com a novetat d’enguany és que era puntuable per a la selecció espanyola de Taekwondo que participarà en el Campionat d’Europa Sènior, el nivell és altíssim i Luis no ha tingut opció en el seu primer combat.

Apart dels resultats la mala notícia va ser Mireya Giner que no va poder participar per lesió, donar-li molts ànims a Mireya que està en un estat físic i anímic espectacular i vullgem tornarla a vorer en breu al papis.

Donar l’enhorabona a tots els nostres competidors, que encarsa que no han pogut fer pòdium, realment han mostrat un gran nivell i que molt promte en donaran moltes alegries.

Ara a entrenar i preparar-se per als pròxims campionats.

El pròxim serà el dissabte 12 de desembre a la població d’Alfafar, on Mohamed Eddamghi, Alba Valls i esperem que ja estiga recuperada Mireya Giner busquen un lloc al Campionat d’Espanya Júnior al Campionat Autonòmic Junior.

SORT PER A TOTS TRES.

© 2015 Portal de L'Olleria digitalcef.com