Campanya per restituir el servei de Farmàcia de Guàrdia
L’Ajuntament ha iniciat una campanya de recollida de signatures amb l’objectiu de què és restablesca el servei de farmàcia de guàrdia que teníem anteriorment a l’Olleria.
Des del consistori pensem que un municipi com el de l’Olleria, amb 8.500 habitants i un centre de salut de referència, al que acudeixen veïns d’altres pobles com Alfarrasí o Montaverner, necessita tindre sempre disponible una Farmàcia de guàrdia. No és lògic, que, amb tres farmàcies, com té actualment l’Olleria, no hi haja cap de guàrdia entre setmana per la nit, i tampoc tots els caps de setmana.
Des de l’Ajuntament hem traslladat aquesta petició al Col·legi de Farmacèutics, i en no obtenir resposta, hem decidit encapçalar aquesta demanda ciutadania per a què el Col·legi de Farmacèutics restituïsca el servei que teníem anteriorment.
Pots signar en l’Ajuntament i el Centre Social. Com més signatures aconseguim, molt millor!





Farmàcia guàrdia
Mapes





