emfb l’Olleria, 7 de noviembre de 2016
Els Querubins, els més menuts de l’Escola, nascuts al 2011 i 2012 han disputat quatre partits des de que vam inicar la temporada i encara no coneixen la derrota. Tres empats i una victòria a domicili contra Benigànim i l’Ontinyent respectivament, és el balanç més que positiu dels xiquets entrenats per Elvis.
Davant la impossibilitat de competir federats ens vam plantejar donar-los partits amistosos per a seguir creixent i la experiència està resultant reconfortant i gratificant. Per altra banda, participaran el pròxim 6 de desembre en un Torneig a Almoines on hi hauran 18 equips i s’espera un ambient espectacular per la quantitat de familiars que acompanyen a estes edats.
En definitiva, estem molt contents de tindre al voltant de quinze jugadors i esperem al final de la temporada, haver complit en les altes espectatives creades inicialment.





Farmàcia guàrdia
Mapes





