
Ajuntament de l’Olleria, 10 de febrer de 2017
Los alumnos de los diferentes centros educativos de l’Olleria repoblarán este año una zona verde municipal con motivo del Día del árbol. De manera escalonada irán plantando los 1.000 plantones de pino, carrasca y chopo principalmente, de que dispone este año el consistorio. Concretamente hoy, ha sido el turno del alumnado del CEIP Sanchis Guarner, los del IES Vermellar replantaron hace unos días y los del CEIP Isabel la Católica lo harán la próxima semana. Cómo ha explicado Ruth Martínez, regidora de Medio ambiente de l’Olleria: “ como las zonas de sierra están bastante repobladas, decidimos que este año se repoblaría con motivo del Día del árbol una zona verde municipal del Polígono del Carrascot que hace unos meses se acondicionó y que queremos ir arreglando”.
Los niños y niñas han ido eligiendo los árboles que querían plantar, y con la ayuda del profesorado y de parte del alumnado del instituto, han ido plantándolos en los agujeros que previamente les habían hecho el personal de servicios municipales para facilitarles el trabajo. Después los han regado, y muchos de ellos se han comprometido a volver a hacerlo, acompañados por sus familias, en unas semanas.
______________________________
Els alumnes dels diferents centres educatius de l’Olleria repoblaran enguany una zona verda municipal amb motiu del Dia de l’arbre. De manera escalonada aniran plantant els 1.000 plantons de pi, carrasca i xop principalment, de que disposa enguany el consistori. Concretament hui, ha sigut el torn de l’alumnat del CEIP Sanchis Guarner, els del IES Vermellar replantaren fa uns dies i els del CEIP Isabel la Catòlica ho faran la pròxima setmana.
Com ha explicat Ruth Martínez, regidora de Medi Ambient de l’Olleria: “ com les zones de serra estan bastant repoblades, decidirem que enguany es repoblaria amb motiu del Dia de l’arbre una zona verda municipal del Polígon del Carrascot que fa uns mesos es va condicionar i que volem arreglant”.
Els xiquets i xiquetes han anat triant els arbres que volien plantar, i amb l’ajuda del professorat i de part de l’alumnat de l’institut, han anat plantant-los en els forats que prèviament els havien fet el personal de serveis municipal per facilitar-los la feina. Després els han regat, i molts d’ells s’han compromés a tornar a fer-ho, acompanyats per les seues famílies, en unes setmanes.
