El concurs està dotat amb 1.000 euros en un únic premi
L’Ajuntament de L’Olleria ha presentat un concurs per a la creació d’una imatge de marca i un eslògan que, tal com ha subratllat durant la presentació, Jesús Engo, regidor de Promoció Econòmica “ identifique i posicione clarament al poble de L’Olleria en el mapa econòmic i social”.
Esta iniciativa posada en marxa des de la regidoria de Promoció Econòmica està oberta “a totes les persones físiques de qualsevol nacionalitat podent-se presentar de forma individual o en grup” afegint que “hem apostat per fer participes a les universitats, centres, escoles,… de les especialitats de disseny, màrqueting, publicitat etc, començant pel jurat, en el que hi haurà un representant de l’Escola d’Art i Superior de Disseny d’Alcoi, un professional del sector del disseny gràfic, un representant del departament de comercialització i investigació de mercats de la Universitat de València a més de l’alcalde i jo mateix com a regidor de Promoció Econòmica”.
La presentació ha comptat amb la presència de Maria Castelló professora de l’Escola d’Art i Superior de Disseny d’Alcoi qui ha comentat que “és important que els treballs que es presenten reflectisquen la cultura i la filosofia de L’Olleria així com els seus valors, artesania, tradicions etc, Pel que les persones interessades no han de dubtar posar-se en contacte amb l’Ajuntament, si ho necessiten, per a sol·licitar informació que els puga servir per a conéixer un poc millor este municipi”. Igualment, Castelló ha valorat molt positivament “esta iniciativa d’apostar pel disseny com a element dinamitzador del poble”.
Per la seua banda, Engo ha destacat que “el treball triat ha d’evocar i identificar les qualitats del municipi com a col·lectiu i poble així com la seua projecció, laboriositat artesana i industrial, la seua qualitat, les seues tradicions etc., ja que l’objectiu és que una vegada creada i triada puga ser utilitzada per qualsevol empresa, comerç, associació, col·lectiu etc del nostre municipi”.
Quant als terminis han explicat que “ja està obert el període de presentació de treballs finalitzant el 31 de gener del 2013” afegint que “s’establix un únic premi de 1.000 euros per a un treball que ha de ser original, innovador i creatiu així com fàcilment adaptable a qualsevol suport de difusió, web, cartells, packaging, vestuari etc”.
Finalment, el regidor de Promoció Econòmica ha animat “a participar en este concurs les bases del qual les podeu trobar i descarregar ja en la pàgina web de l’ajuntament, www.ajuntamentdelolleria.org”.