: Inicio » Esports, Portada » L’Olleria CF destitueix l’entrenador pels mals resultats

Aquest dissabte l’Olleria CF, perdia una bona ocasió d’escalar posicions a la taula en el seu duel amb un rival directe com era el Almussafes CF. El gol aconseguit pel capità Javier Mompó per empatar en el 72 ‘, no va ser suficient per treure alguna cosa positiva ja que els visitants quatre minuts més tard certificaven l’1-2 i posaven cinc punts d’avantatge entre la seva tercera plaça i la sisena que ocupen els ollerians. Dissabte que ve, 16 de desembre a les 16:00 els ollerians reben la visita d’un altre rival complicat, CF Promeses Sueca, empatat a punts amb els ollerians, jornada prèvia a dues cites a domicili, ja que els de l’Olleria visitaren al primer i segon classificat consecutivament.

L’Olleria CF destitueix l’entrenador pels mals resultats

La Junta Directiva de l’Olleria CF s’ha reunit de forma extraordinària aquest dilluns per analitzar la marxa del Club al Grup V de 1a Regional. En aquesta reunió, es va acordar la destitució del tècnic Pablo Fortes després de 13 mesos al capdavant de la banqueta blanquirojo. La marxa del tècnic uruguaià que s’ha vist perjudicat pels mals resultats obtinguts en les últimes jornades, és una de les primeres decisions preses per la Junta que presideix José Navalón, a fi de corregir el rumb de l’equip que ocupa des de dissabte, la sisena plaça després de tretze jornades disputades. La decisió té com a objectiu tornar a escalar posicions ja que encara queden dos partits de la primera volta i temps suficient per intentar enganxar-se novament a les places d’ascens.

El Club per la seva banda, lamenta haver de prendre aquesta decisió, però els resultats no van parells als objectius per a la present temporada. Per això aquesta tarda nit la Junta tornarà a reunir-se amb la finalitat de prendre la resta de decisions que més afavoreixin la millora immediata de resultats.

© 2017 Portal de L'Olleria digitalcef.com