: Inicio » Cultura i Festes, Portada » Els veïns de Sant Antoni de L’Olleria ultimen detalls de la seua Festa

 

Els veïns del carrer Sant Antoni de L’Olleria ultimen els últims detalls de la seua festa, uns dies en què el seu carrer centra totes les mirades.

La programació d’actes s’iniciarà el dimecres 16 amb l’encesa de la foguera que reunix any rere any a centenars de persones que no es volen perdre esta tradició, això serà a les 9 de la nit.

Ja el dijous 17, dia de la Festivitat de Sant Antoni, se celebrarà a les onze del matí una Missa en el mateix carrer i com és costum, ja han avançat els veïns,  hi haurà pa beneït per a tots els assistents.

El dissabte continuaran les activitats amb un sopar al carrer a les nou i mitja de la nit i el diumenge, els carrers de L’Olleria s’ompliran d’animals per a participar en la desfilada que s’iniciarà a les dotze i mitja del matí des del Col·legi Isabel la Catòlica i que acabarà en el carrer Sant Antoni, ja allí tindrà lloc la benedicció dels animals. En este acte també hi haurà pa beneït per a tots els assistents.

Finalment, el regidor de festes, Juan Ruano ha destacat “l’esforç i interés dels veïns del carrer Sant Antoni per continuar any rere any amb esta festa tan arrelada en el nostre municipi en què participen tants ollerians”.

Etiquetes: , ,
© 2013 Portal de L'Olleria digitalcef.com