: Inicio » Cultura i Festes, Portada » El carrer Sant Antoni ultima preparatius per a la celebració de la seua festivitat

 

 

 

Este dijous 16 de gener, el carrer Sant Antoni encendrà la tradicional foguera per a celebrar la festivitat del Sant que li dóna nom.
Serà a les 20:30 hores, en el mateix carrer, i suposarà l’inici d’un cap de setmana ple d’activitats de celebració.

El divendres, a les onze del matí, hi haurà Missa en el carrer i benedicció de pans, a més durant tot el dia s’invitarà als assistents a mistela i pa beneït.
Ja el diumenge, a les dotze i mitja del mig dia, des de la porta del col·legi Isabel la Catòlica, tindrà lloc la tradicional desfilada d’animals i al finalitzar actuarà el grup de danses el Revol.

prensa Ajuntament

© 2014 Portal de L'Olleria digitalcef.com