24 cassolas es van presentar a concurs.
El diumenge dia 4, ” dia de la mare” , va ser la data escollida per celebrar la VI edició del Concurs d’Arròs al Forn Vila de l’Olleria . Organitzat per l’Associació d’Hostalers de l’Olleria amb la col · laboració de l’Ajuntament a través de la regidoria de Promoció Econòmica .
En aquesta ocasió es van presentar a concurs 24 cassolas , que a jutjar per l’aparença , és segur que l’hi han posat difícil al jurat . Les normes per les quals el jurat es regeix , consisteixen en la valoració de la presentació , el punt d’arròs i el sabor . Aquest any , a més de professionals de l’hostaleria , van participar en el jurat dels capitans Moro i Cristià d’enguany , Vicente Oviedo i Juan Rafael Ferri i la presidenta de la Junta Central de Moros i Cristians , Mariola Gil . El resultat del concurs no es va conèixer fins a les 17:00 hores .
Mentre el jurat deliberava amb les mostres obtingudes de cada cassola , els assistents (prop de 400 persones ) van aprofitar per assaborir els diferents plats d’arròs al forn . La jornada va estar amenitzada per la Xaranga de la AEM Nova de l’Olleria .
A la sobretaula es van donar a conèixer les cassolas guanyadores , sent el primer premi per M ª Asunción Francés Ferrero ( penya Els quarentones ) . Segon premi es va atorgar a Luis Engo Pardo ( bar el Patiet ) i el Tercer i últim premi per a Joan Vidal Such ( penya 43 ) .
Tots els guanyadors van ser obsequiats amb un pernil que va ser lliurat per l’alcalde , José Vidal , el regidor de Promoció Econòmica , Jesús Engo i pel president de l’Associació d’Hostalers , Josep Vadillo .
Tant l’alcalde com el regidor de Promoció Econòmica van felicitar els guanyadors ia l’Associació d’Hostalers per l’organització d’aquest concurs , en aquesta festa que en la seva VI edició ja està consolidada com una més dins dels actes festius de l’Olleria .