Divendres 11 a partir de les 12 de la nit, es podrà gaudir de l’actuació del famós trompetista Adam Rapa. Una hora abans, els alumnes del CIMVO 2014 realitzaran seu concert al mateix lloc, Casa Santonja accés per l’Ermita del Crist.
Adam Rapa és un artista dinàmic, compositor i educador que ha estat àmpliament conegut per l’entusiasme i l’energia que porta als escenaris i les aules de tot el món.
Rapa va néixer i va créixer a Boston, Massachusetts. Va començar a estudiar la trompeta als onze anys, a tocar professionalment als tretze anys i estava tocant la trompeta principal en moltes de les grans bandes en Berklee College of Music de setze anys. A l’edat de divuit anys, havia aparegut en els festivals de jazz de tot el país i va jugar en cada club de jazz principals a Boston i molts a Nova York, incloent el Blue Note.
Des que va ser un artista convidat especial, tant en el Concurs Nacional de 2007 i 2008 trompeta a Washington DC i el 2008 la conferència Gremi Internacional de Trompeta en Banff, Canadà, Rapa ha aparegut en les conferències de la trompeta a tot el món, incloent Festival Internacional de les Trompetes d’Escòcia i el Fons Trompeta Conferència de São Paulo, Brasil. Altres festivals pròxims en l’any 2011 inclouen la Schagerl Llautó Festival a Àustria i el Festival Internacional de Melbourne a Austràlia llautó.
Adam és agraïda d’haver compartit escenari i gravat amb els guanyadors del Premi Grammy Nicholas Payton i Roy Hargrove, Christian McBride, Severinsen Doc, Llautó Mnozil, Soulive, de The New Life Jazz Orchestra, Wycliffe Gordon, Eric Reed, Jason Moran, Robert Glasper , Cyrus Chestnut, premiada per l’Acadèmia de cinema compositor AR Rahman, i molts altres grans artistes amb els anys.
trompemundo.wordpress.com





Farmàcia guàrdia
Mapes





