: Inicio » Esports, Portada » Bona actuació dels porters de l’EMD de l’Olleria en V Campus de Benigànim

L’ESCOLA MUNICIPAL D’ESPORTS DE FUTBOL BASE DE L’OLLERIA PARTICIPA AL V CAMPUS DE PORTERS DE BENIGANIM

La passada setmana es va celebrar a Benigànim, de la mà de l’exporter de futbol Ángel Perez, el V Campus de porters de futbol base, on participaven porters de diferents escoles de futbol base de la comarca en edats compreses entre els 6 i els 17 anys , de la nostra escola van participar 3 representants si bé del poble en total van ser 5 els participants, Arnau del benjamí, Arnau Gramaje l’infantil i Carlos Albiñana del Cadet, pertanyents tots ells a l’EMD de l’Olleria, a més com ja hem apuntat anteriorment febrer porters més de la nostra població van participar en el mateix esdeveniment, Jorge Fernández i Jordi Mompo que al seu dia van decidir deixar la nostra escola i formar part de la del Xàtiva Plus.

Van tenir tots una actuació destacada, Arnau va demostrar que segueix ferm en la seva progressió i que aviat els seus detalls tècnics ens sorprendran, per la seva banda Carlos Albiñana era el que tenia un grup de rivals més nombrós i per tant mes complicat, es va haver d’enfrontar dues vegades amb el màxim favorit, a guanyar la competició amb què es tanca el campus anomenada “BATALLA DE PORTERS, el porter que enguany defensarà la porteria de l’juvenil del Plus Xàtiva Arnau” Courtois “anomenat així per la seva semblança física al gran porter del Chelsi , d’on va sortir guanyador el nostre Carles quedant 4t i davant de l’en la classificació final, però felicitem al Plus Xàtiva ja comptarà aquest any amb un excel · lent porter en la seva juvenil.

Finalment comentar l’actuació del nostre Arnau Gramatge que va ser brillant, Temenos dir que la va començar nerviós però a poc a poc es va anar assentant i va anar progressant en la seva classificació fins a arribar a disputar la final curiosament contra el seu amic, company de classe i veí del mateix poble Jordi Mompo, que es presentava a la final per segon any consecutiu, emocionant confrontació amb dos porters del mateix poble diferent escola i mateixa categoria per edat, Arnau va sortir victoriós de la batalla i va aconseguir la copa que l’acredita com a campió de la categoria , els dos van tenir actuacions genials però només un podia guanyar i en el còmput de trets a porta i parades Arnau va estar lleugerament superior a Jordi, de tota manera l’Olleria s’esta convertint en tot un referent pel que fa a porters de futbol es refereix, ens queda dir que l’altre porter del poble Jorge Fernández també tenia un grup nombrós i era complicada la seva batalla, però va quedar 5è classificat el que va suposar quedar entre els primers classificats, felicitats a tots ells i des d’aquí animar-los perquè segueixin en el seu treball diari que els portés sens dubte a ser grans porters de futbol.

Felipe Salamanca.

© 2014 Portal de L'Olleria digitalcef.com