: Inicio » UPV Campus Alcoi » EL CAMPUS D’ALCOI APOSTA PEL VALENCIÀ

La Coordinadora pel Valencià de l’Alcoià-Comtat (integrada en Escola Valenciana) i la Universitat Politècnica de València han renovat el seu compromís de col·laboració per a continuar apostant per l’ensenyament en valencià i el coneixement de la llengua.
Algunes de les àrees plantejades són el voluntariat lingüístic, per afavorir l’aprenentatge, els concerts de música en valencià, les jornades de sociolingüística, les presentacions literàries i de projectes educatius i la cessió d’espais per activitats formatives.

La Coordinadora pel Valencià i la UPV Alcoi intercanviaran informació d’activitats entre els ensenyants de la comarca i l’alumnat de la universitat.

Georgina Blanes, per la UPV Alcoi, ha estat present en la renovació del conveni, amb Francesc Gisbert, en representació de la Coordinadora.

© 2014 Portal de L'Olleria digitalcef.com