Amb un dia d’antelació i per no fer-lo coincidir amb el muntatge de les casetes de la fira, i aprofitar el dia de mercat, es va celebrar el ‘Dia de la Biblioteca’, amb una venda solidària de llibres.
Al simbòlic preu d’1 euro, els aficionats a la lectura, van poder portar, des d’un ampli ventall de literatura narrativa, assaig, ciència ficció, biografies, fins a un manual de com escollir el nom per a un bébé. Majestuosos toms com els del ‘El cançoner musical d’Ontinyent’, o un interessant Manual d’història Universal, a més d’un significatiu assortiment de literatura infantil. Joies en definitiva per alimentar el més selecte dels intel·lectes a un preu simbòlic.
A mig matí, el lloc va ser visitat per l’alcalde i el regidor de Cultura. José Vidal i Jesús Engo respectivament, els quals es congratulaven de la participació, i la bona predisposició dels ollerians davant aquest tipus d’iniciatives.
L’èxit de vendes i la concurrència de públic, està garantida cada any, ja que a fi de comptes és un sa intercanvi de cultura per solidaritat. Tota la recaptació es destina a recursos i accions per a persones amb diversitat funcional de la localitat.