: Inicio » Economia i Turisme, Portada » Jornada “revalorem els barrancs, fem horts socials”

Diumenge que ve, 21 de desembre se celebrarà la jornada “Revalorem els Barrancs, fem horts socials en L’Olleria”. Es tracta d’una jornada dividida en dos activitats. Una Activitat Senderiste i Formativa, que es desenrotllarà al matí, realitzant una ruta senderista d’uns 3.5 quilòmetres pels dos vessants del barranc del “Patillao”, amb sengles de prou pendent. L’eixida per a serà a les 10:00 h. des de l’Heretat de l’Eixit.

La dificultat d’esta ruta està classificada com moderada-alta. La finalitat d’esta ruta és per a interpretar la fauna del els barrancs i serres de l’Olleria, per a això el biòleg local, Angel Such participarà en la volta que es presumix serà de ritme lent per a observar empremtes, excrements i detectar els seus cantells.

 

Ja a la vesprada a partir de les 16:00 h. s’iniciarà l’activitat lúdica i ecologista “Fem Horts Socials” dirigida a tot el públic del municipi i per a totes les edats. Es desenrotllarà en el futur hort social que s’implantarà en el Barranco del Grau, on es presentarà el projecte així com una galeria fotogràfica.

La vesprada es completarà amb una sessió de jocs intergeneracionals per a xiquets i majors, i una neteja selectiva de restes, així com a classificació en punts d’arreplega.

Per a esta activitat es recomana calçat còmode, guants i algun joc tradicional. La jornada finalitzarà amb una xocolatada per a tot el públic participant.

Organitzat per la Regidoria de Medi Ambient de l’Ajuntament de l’Olleria, compta amb la col·laboració de la regidoria de Benestar Social, les associacions Escoltes Sant Jordi, Unió D. de Pensionistes, la Comunitat de Jubilats i Pensionistes, l’asoción d’Ames de casa, la Rabosa Geperuda, Protecció Civil, i l’Escola de Basket de l’Olleria.

Etiquetes: , ,
© 2014 Portal de L'Olleria digitalcef.com