: Inicio » Economia i Turisme, Portada » La Mancomunitat impulsa el turisme cultural i natural

 

La Vall d’Albaida // 01.02.2015.- La Mancomunitat de municipis de la Vall d’Albaida ha participat un any més en la Fira internacional de turisme (FITUR) a Madrid del 28 de gener a l’1 de febrer. L’ens ubicat dintre de la Diputació de Valencia ha donat a conèixer els seus atractius en el mostrador del patronat de Turisme Valencia Terra i Mar a través de les ofertes turístiques, la guia turística virtual, el programa de rutes turístiques culturals i el Naturbalance.

La Mancomunitat ha presentat les 47 escapades de cap de setmana i els 6 paquets turístics configurats “conjuntament amb els agents econòmics” tal i com ha indicat el seu president, Juan Antonio Puchades. Les ofertes abasteixen àmbits com el turisme d’interior, el de salut i benestar, el cultural, el familiar, l’enoturisme així com, el turisme actiu i el turisme de low cost. Aquest ventall de possibilitats “mostra tot el potencial del sector turístic de  la comarca” segons Puchades, per la qual cosa “les ofertes presentades aquesta edició s’adapten a tots els públics i a tots els pressupostos”.

Agullent, Bellús, Benissoda, Beniatjar, Bocairent, Bufali, Carrícola, Fontanars dels Alforins, Llutxent, Ontinyent, Otos, Quatretonda i Salem són les poblacions d’on sorgeixen. A més, els packs dissenyats van destinats a grups de sis persones o més i combinen quatre dies de sol i platja amb tres jornades per la comarca per tal de descobrir la indústria tèxtil, la festa, l’esport o, fins i tot, facilitar la immersió lingüística amb cursos d’idiomes.

Durant quatre dies el Departament de turisme ha mantes  28 trobades amb diferents agents econòmics “amb la finalitat d’utilitzar aquest certamen com a ferramenta de treball i principal canal de venta” ha destacat el president.

“Fitur és l’eina de venda més potent i completa, ja que poden combinar totes les accions comercials i de màrqueting existents amb millor relació cost efectivitat per arribar de la manera més ràpida i directa als nostres actuals i potencials clients” ha matisat el representant de l’entitat.

Durant la fira s’han portat a terme diferents estratègies de promoció i comercialització de tota l’oferta turística de la comarca, alhora que s’ha realitzat un estudi de mercat recopilant un llistat d’agències majoristes, tour operadors i empreses del sector que marcaran  les primeres línies de treball i les oportunitats de negociació. Així doncs, s’han contactat amb majoristes i touroperadors emissors que operen a Espanya. Pel que fa al sector internacional s’ha contactat amb majoristes d’Espanya, Europa, així com Amèrica. També s’han visitat diferents professionals turístics de diferent àmbit des de la promoció i màrqueting en línia, majoristes, motor de reserves, Fiturtech, Know-how & export, geoposicionament, aplicacions mòbils, etc entre els quals destaquen Abba Acteon, Neoturismo, Nextel Travel, Europando Europa, Doblemente, Spain Leisure, New Travelers, NT Incoming Madrid, Catai Tours, Ilunion, Viajes en Bici, DMC, Liberty Internatinal Tourism Group entre altres.

Les estratègies de promoció també han estat centrades en potenciar “ les ofertes turístiques de la Vall d’Albaida, la guia turística i el Natur balance, “des de la Mancomunitat estem impulsant i apostant pel turisme natural i cultural”: ha emfatitzat Puchades.

El president s’ha mostrat satisfet por tot el treball realitzat i pels resultats aconseguits, “Fitur és l’industria mundial que reuneix cada any a tots els professionals del sector desenvolupant seccions i foros especialitzats que aporten noves oportunitats de negoci i noves tendències” ha conclòs l’edil.

© 2015 Portal de L'Olleria digitalcef.com