: Inicio » Cine/Espectacles, Portada » Matraca Teatre estrena “De París no vénen”

Matraca Teatre, estrena este divendres 13 de Julio a les 22:30h. en el Teatre Goya, l’obra ‘De París no vénen’. Repetiran funció el dissabte 14 a les 22:30 h. el domingo15 a les 20:00 h. I tornaran al mateix escenari el diumenge 29 de Julio a les 20:oo h.

El grup Matraca Teatre de l’Olleria, són un poc més que ‘un grup de jóvens que compartixen afició al teatro’ com afirmen en la seua pàgina de facebook. Es van estrenar un dimarts 8 de març de 2011, posant el passador a la III edició de ‘espacio d’igualdad’. Sorprenent els assistents amb una curiosa i agradable representació en què els seus integrants dispersats per la sala, citaven diferents articles relacionats amb l’esdeveniment.

El seu primer espectacle com a tal va ser ‘Carnaval’ estrenat el 16 de setembre del mateix any en el cine Goya. Obra desenrotllada en format de diferents seqüències còmiques.

 polse ací veure vídeo de la seua primera representació

© 2012 Portal de L'Olleria digitalcef.com