A punt la Universitat d’Estiu 2015
Quatre seran els fòrums programats per a l’edició d’enguany: Cosmètica, Recursos Humans, Disseny Industrial i Creativitat i Innovació.
Se celebrarà a partir del 29 de juny fins al 3 de juliol.
El Campus d’Alcoi de la Universitat Politècnica de València, presenta una nova edició de la Universitat d’Estiu amb quatre fòrums, englobats en les següents àrees: Cosmètica, Recursos Humans, Disseny Industrial i Creativitat i Innovació. UPV Estiu s’adreça a totes aquelles persones amb inquietuds intel·lectuals, amb ganes d’aprendre i interès per conèixer i millorar aspectes de la vida quotidiana.
Fòrum 1 (Dilluns 29 de juny 2015): EL MÓN DE LA INDÚSTRIA COSMÈTICA
L’objectiu d’aquest fòrum és donar a conèixer la realitat del món cosmètic actual, des del punt de vista de la ciència, de la indústria i de les obligacions legals.
Fòrum 2 (Dijous 2 de juliol 2015): IMAGINACIÓ: DE CAPACITAT A RECURS ESTRATÈGIC. Taller per a la innovació, la creativitat i la presa de decisions amb l’eina Lego Serious Play (LSP)
El LSP és una poderosa eina dissenyada per desenvolupar competències que permetin innovar i millorar l’acompliment del personal de les organitzacions. A més és un procés de formació i transformació estratègica, innovador i profundament vivencial.
Fòrum 3 (dimecres 1 de juliol 2015): COM COMPROMETRE EL TALENT.
En el passat, l’avantatge competitiu de les empreses es basava en la disponibilitat de capital, tecnologia o inputs bàsics. Ara que gairebé tot es pot obtenir al mercat, les empreses es diferencien pels coneixements, majoritàriament tàcits, reflectits en els seus sistemes d’informació i de resolució de problemes (rutines organitzatives); pels actius intangibles acumulats: marques, reputació, saber fer, per les capacitats i habilitats dels empleats, dels homes per crear i desenvolupar coneixements i actius intangibles.
Fòrum abril (Del dimarts 30 de juny al divendres 3 de juliol 2015): EDITORS, NOVES SORTIDES DEL DISSENY INDÚSTRIA.
L’objectiu és que els alumnes tinguin una visió més global del disseny canviant la idea generalitzada de dissenyar un producte i esperar que una empresa el produeixi a dissenyar un producte i comercialitzar-ho sota una marca pròpia. D’aquesta forma es tenen presents conceptes com el cost, transport o la viabilitat de producció en la fase conceptual del disseny.
Els fòrums estan dirigits a alumnes, professors, professionals ia tota aquella persona interessada en les temàtiques plantejades.
Més informació i inscripcions a www.epsa.upv.es