: Inicio » Esports, Portada » Participació dels tres equips Alevins en el Trofeu Fira de Canals

EEM Futbol Base L’Olleria, 24 de septiembre de 2018

Siguiendo los partidos amistosos de preparación de la nueva temporada que está a punto de comenzar en el fútbol base l’Ollería, cabe destacar la participación de los tres equipos Alevines en el Trofeo Fira, disputado el pasado sábado en la vecina localidad de Canals.

Buen papel y buena imagen de nuestros representantes, destacando el equipo de Casanova que se proclamó campeón tras empatar contra el Alzira, ganando en el último instante del partido contra el Ibi y en la final contra el anfitrión.

Una mañana festiva donde los colores rojo y blanco tuvieron su particular protagonismo en el histórico Quatre camins de Canals.
.

________________________________________

Seguint els partits amistosos de preparació de la nova temporada que està a punt de començar en el futbol base l’Olleria, cal destacar la participació dels tres equips Alevins en el Trofeu Fira, disputat el passat dissabte en la veïna localitat de Canals.

Bon paper i bona imatge dels nostres representants, destacant l’equip de Casanova que es va proclamar campió després d’empatar contra l’Alzira, guanyant en l’últim instant del partit contra l’Ibi i en la final contra l’anfitrió.

Un matí festiu on els colors roig i blanc van tindre el seu particular protagonisme en l’històric Quatre camins de Canals.

© 2018 Portal de L'Olleria digitalcef.com