: Inicio » Esports, Portada » Cap Amunt prossegueix amb els seus “expedicions”, Dissabte: Villalonga

Presi.Villalonga 2013.01.26
Quedada a les 7:30 al pi del parc per fer una de les rutes més xules. Participant 22 bikers.
Pujada per Beniatjar a buscar el port de Castello de Rugat per baixar a Biniarrés i buscar el camí que porta a Orxa i circular pel riu Serpis. Les vistes del Serpis són espectaculars, i el pas pels túnels una meravella.
Arribada a Villalonga on ens espera un dinar de bandera, al bar Còpia, on una noia amb gran simpatia fa que transcorri amb molt bona harmonia.
Sortida en direcció a Palma de Gandia per agafar el camí ral de Xàtiva i anar a Ròtova on ens esperava un camí que porta a Llocnou de Sant Jeroni. Una pujada per les casetes per anar a parar a la fàbrica de maons, gir a la dreta i pel camí que creua el riu, que és el camí Reial de Gandia, que ens porta a la Pobla del Duc. Després anar a Montaverner i finalitzar a L’Olleria.
A falta de 15 quilòmetres el president canvi el cotxe per la bici per poder acompanyar als companys en aquesta aventura tan meravellosa. Espero aviat tenir el to muscular per poder fer la ruta sencera.