: Inicio » Noticies, Portada » La SEM Sta. Cecilia s’adjudica el XIII Certamen Internacional de “Vila de la Sénia”

XIII Certamen Internacional de Bandes de Música ‘Vila de La Sénia’

La SEM Sta Cecilia de l’Olleria se adjudica el Certamen Internacional de Bandas de Música ‘Vila de La Sénia’, único en Cataluña, que pretende promocionar y premiar las formaciones de música no profesional de todo el mundo.

En esta ocasión, compitieron con la la Banda de Música Sementeira de Cambre de A Coruña, que debían interpretar un pasodoble de presentación fuera de concurso; la obra obligada para las dos, ‘Three Sketches for Wind Ensemble’ de Luis Serrano Alarcón y, finalmente, una obra de libre elección. La formación gallega ha escogido ‘Marea Negra. Symphony n. 1 ‘de Antón Alcalde y la valenciana’ Mutanza. Symphonic Variations for band ‘de Jim Curnow.

En cuanto al jurado, el terceto que se ocupó de elegir la formación ganadora estaba formado por tres profesionales de reconocido prestigio nacional e internacional: el director valenciano Miquel Rodrigo, el compositor holandés Eduard de Boer y el director catalán Xavier Pagés.

__________________________

La SEM Sta Cecília de l’Olleria s’adjudica el Certamen Internacional de Bandes de Música ‘Vila de la Sénia’, únic a Catalunya, que pretén promocionar i premiar les formacions de música no professional de tot el món.

En aquesta ocasió, van competir amb la la Banda de Música Sementeira de Cambre de la Corunya, que havien d’interpretar un pasdoble de presentació fora de concurs; l’obra obligada per a les dues, ‘Three Sketches for Wind Ensemble’ de Luis Serrano Alarcón i, finalment, una obra de lliure elecció. La formació gallega ha escollit ‘Marea Negra. Symphony n. 1 ‘Antón Alcalde i la valenciana’ Mutanza. Symphonic Variations for band ‘de Jim Curnow.

Pel que fa al jurat, el tercet que es va ocupar de triar la formació guanyadora estava format per tres professionals de reconegut prestigi nacional i internacional: el director valencià Miquel Rodrigo, el compositor holandès Eduard de Boer i el director català Xavier Pagès.

© 2019 Portal de L'Olleria digitalcef.com