: Inicio » Noticies, Portada » Una concentració de més de 80 persones, és dissolta per Policia Local i Guàrdia Civil

 

Ajuntament de l’Olleria 15/02/2021

La coordinació entre Policia Local de l’Olleria i Canals, i la Guàrdia Civil, aconsegueix disolver una concentració de més de 80 personas en l’antic port de l’Olleria

El passat dissabte 13 de febrer es va detectar la presència de gran quantitat de joves congregats en l’antic port de L’Olleria, concretament en el vial de baixada, un tram pertanyent al terme municipal de Canals, però l’accés al qual des de Canals és a través de senda ciclista. Les persones reunides no respectaven les mesures de distanciament social ni l’ús de màscares.

Quan es va detectar la seua presència es van coordinar els dos cossos de policia local dels municipis veïns i la guàrdia civil, d’aquesta manera es van poder tallar els accessos al lloc des de tots dos termes municipals i es va poder identificar a tots els presents en el lloc.

Es tractava de joves que acudien amb ciclomotors i turismes per a passar la vesprada del dissabte en el lloc, una zona de difícil accés on poden relaxar les mesures anticovid sense ser advertits per la policia local. Els congregats venien de diversos municipis de la zona com Ontinyent, Alfarrasí, Aielo de Malferit, Canals, L’Olleria i Agullent, entre altres.

La policia local de L’Olleria ha reforçat la presència policial en la zona de muntanya per a evitar aquest tipus de reunions i han incorporat la vigilància amb el Dron policial per al control de disseminats, a més, es troba en permanent coordinació amb la policia local de Canals i la guàrdia civil per a una millor eficiència en les actuacions policials.

Es prega a la població la màxima col·laboració en el compliment de les mesures establertes per al control de la pandèmia.
——————————-

La coordinación entre Policia Local de l’Olleria y Canals, y la Guardia Civil consiguen disolver una concentración de másde 80 personas en el antiguo puerto de l’Olleria

El pasado sábado día 13 de febrero se detectó la presencia de gran cantidad de jóvenes congregados en el antiguo puerto de L’Olleria, concretamente en el vial de bajada, un tramo perteneciente al término municipal de Canals, pero cuyo acceso al mismo desde Canals es a través de senda ciclista. Las personas reunidas no respetaban las medidas de distanciamiento social ni el uso de mascarillas.

En cuanto se detectó su presencia se coordinaron los dos cuerpos de policía local de los municipios vecinos y la guardia civil, de esta manera se pudieron cortar los accesos al lugar desde ambos términos municipales y se pudo identificar a todos los presentes en el lugar.

Se trataba de jóvenes que acudían con ciclomotores y turismos para pasar la tarde del sábado en el lugar, una zona de difícil acceso donde pueden relajar las medidas anticovid sin ser advertidos por la policía local. Los congregados venían de varios municipios de la zona como Ontinyent, Alfarrasí, Aielo de Malferit, Canals, L’Olleria y Agullent, entre otros.

La policía local de L’Olleria ha reforzado la presencia policial en la zona de montaña para evitar este tipo de reuniones y han incorporado la vigilancia con el Dron policial para el control de diseminados, además, se encuentra en permanente coordinación con la policía local de Canals y la guardia civil para una mejor eficiencia en las actuaciones policiales.

Se ruega a la población la máxima colaboración en el cumplimiento de las medidas establecidas para el control de la pandemia.

© 2021 Portal de L'Olleria digitalcef.com