: Inicio » Economia i Turisme, Portada » La Campanya Bono Reactivem L’Olleria aconsegueix 8.000 euros d’inversió en la primera setmana

 

La Campaña Bono Reactivem L’Olleria consigue 8.000 euros de inversión en la primera semana
La Campaña de apoyo al comercio y la hostelería local, “Bono Reactivem L’Olleria” ha recaudado un total de 8.000 euros, 4.000 euros aportados por los vecinos y vecinas y 4.000 euros aportados por el Ayuntamiento en su primera semana de funcionamiento.
Esta campaña que se puso en marcha el pasado lunes 6 de septiembre ya ha conseguido vender alrededor de 500 bonos, de diferentes cantidades, una cifra que el concejal de Promoción Económica del Ayuntamiento de L’Olleria, Rubén Morrió ha valorado muy positivamente, puesto que, “ha supuesto una inyección importante para el comercio y la hostelería de L’Olleria, Un gran comienzo que iremos aumentado a lo largo de estos meses de duración de la campaña”.
El bonos Reactivamos L’Olleria se podrán adquirir hasta el 13 de noviembre de 2021 o hasta finalizar existencias, de forma telemática, mediante tarjeta bancaria, a través de la plataforma web que ha puesto en marcha Caixa Ontinyent (https://campanya.caixaontinyent.es). Hasta un máximo de 60 euros (30 aportados por ellos o ellas y 30 aportados por el Ayuntamiento) por vecino o vecina mayor de 18 años y empadronado/ada en L’Olleria.
Estos “bonos” tendrán el valor de:
– Paga 5 y gasta 10 euros.
– Paga 10 y gasta 20 euros.
– Y paga 20 y gasta 40 euros.
Los Bonos Reactivamos L’Olleria 2021 se podrán gastar en cualquiera de los comercios, establecimientos de hostelería o servicios de L’Olleria que han decidido adherirse a esta campaña, podéis consultar el listado de participantes aquí: https://cutt.ly/xW11dTd
¡No te quedes sin los tuyos!
¡Compra en el comercio local, haz crecer L’Olleria!
_________________________
La Campanya Bono Reactivem L’Olleria aconsegueix 8.000 euros d’inversió en la primera setmana

La Campanya de suport al comerç i l’hostaleria local, “Bono Reactivem L’Olleria” ha recaptat un total de 8.000 euros, 4.000 euros aportats pels veïns i veïnes i 4.000 euros aportats per l’Ajuntament en la seua primera setmana de funcionament.
Aquesta campanya que es va posar en marxa el passat dilluns 6 de setembre ja ha aconseguit vendre al voltant de 500 bonos, de diferents quantitats, una xifra que el Regidor de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de L’Olleria, Rubén Morrió ha valorat molt positivament, ja que, “ha suposat una injecció important per al comerç i l’hostaleria de L’Olleria, Un gran començament que anirem augmentant al llarg d’aquests mesos de durada de la campanya”.
El bonos Reactivem L’Olleria es podran adquirir fins al 13 de novembre de 2021 o fins a finalitzar existències, de forma telemàtica, mitjançant targeta bancària, a través de la plataforma web que ha posat en marxa Caixa Ontinyent (https://campanya.caixaontinyent.es). Fins a un màxim de 60 euros (30 aportats per ells o elles i 30 aportats per l’Ajuntament) per veí o veïna major de 18 anys i empadronat/ada a L’Olleria.
Aquests “bonos” tindran el valor de:
– Paga 5 i gasta 10 euros.
– Paga 10 i gasta 20 euros.
– I paga 20 i gasta 40 euros.
Els Bonos Reactivem L’Olleria 2021 es podran gastar en qualsevol dels comerços, establiments d’hostaleria o serveis de L’Olleria que han decidit adherir-se a aquesta campanya, podeu consultar el llistat de participants ací: https://cutt.ly/xW11dTd

© 2021 Portal de L'Olleria digitalcef.com