: Inicio » Esports, Portada » Tres gols en el descompte decideixen el resultat en la Solana

L’Olleria CF 1-2 CF La Nucia “B”

Ambiente excelente en La Solana para presenciar un encuentro que enfrentaba a los Ollerienses, con el segundo equipo de La Nucia de Alicante.

El partido comenzó con dominio visitante hasta la primera media hora, momento en el que los locales reacionaron sacudiendose el dominio del centro del campo que obstentaban los alicantinos. La ocasiones se sucedían en ambas porterias ofreciendo un espectáculo entretenido al público asistente.

La misma tónica se mantuvo en la segunda parte, pero comenzaron a tomar protagonismo decisiones arbitrales como mínimo cuestionables. En el 69′ el portero local Dani Cerdà, que había tenido una actuación muy destacada durante el encuentro, tenía que retirarse por una fuerte entrada cuando ya se había hecho con el control del balón. La amarilla decretada por el arbitro para el atacante, se entendió en la grada como un acto de permisividad, ya que fué una entrada sin balón por medio y supuso la lesión del portero. Un hecho más próximo a una agresión que a una falta. La acción suponía el debut de Rubén Martínez en la meta olleriense.

El encuentro caminaba hacía un desenlace trepidante, tras dos ocasiones claras de l’Olleria que daban paso al primer gol visitante en el minuto 90′, al que se le reclamó unas posibles manos. El gol espoleó a los locales, que no estaban dispuestos a dejar ir los puntos de esa forma. En el 95′ l’Olleria empataba en un acto de furia por cuenta de Emilio Ortolá . Colocándo las tablas en el marcador, pero La Nucia en un corner volvía a marcar, en el minuto 98, llevándose los tres puntos de La Solana. Todo un jarro de agua fría para la afición de l’Olleria, que una vez encajado el “golpe”, debería estar satisfecha con el equipo, ya que no hay duda que dejan en el campo todo lo que tienen.

La próxima jornada toca visitar al lider C.F. U.E. Tavernes de la Valldigna, que cuenta las jornadas con victorias. Un encuentro que con este l’Olleria, todo es posible.

L’OLLERIA CF:

Dani Cerdà (Rubén Martínez, 69’); Domi, Ricardo Gil (Bena, 10’), Raúl, Marco Ferrer; Emilio Ortolà; Eric Valiente (Fuentes, 71’), Emilio Gil, Carlos Muñoz, Gonza, Rafa Gil (Borja Borredà, 71’).

CF LA NUCÍA B:

Álex; Zazo, Savall, Marín, Jacob (Calenco, 70’); Héctor, Maiki; Pablo, Borja (Rafa, 86’), Kiko (Hugo, 65’), Tomi.

Goles: 0-1 Pablo (90’); 1-1 Emilio Ortolà (95’); 1-2 Zazo (98).

/////////////////////////////////

Ambient excel·lent a La Solana per presenciar un partit que enfrontava als ollerians, amb el segon equip de la Nucia d’Alacant.

El partit va començar amb domini visitant fins a la primera mitja hora, moment en què els locals reacionaron espolsant el domini de centre de camp que obstentaban els alacantins. La ocasions se succeïen en ambdues porteries oferint un espectacle entretingut a el públic assistent.

La mateixa tònica es va mantenir en la segona part, però van començar a prendre protagonisme decisions arbitrals com a mínim qüestionables. Al 69 ‘el porter local Dani Cerdà, que havia tingut una actuació molt destacada durant la trobada, havia de retirar-se per una forta entrada quan ja s’havia fet amb el control de la pilota. La groga decretada per l’arbitro per a l’atacant, es va entendre a la grada com un acte de permissivitat, ja que va ser una entrada sense pilota pel mig i va suposar la lesió de l’porter. Un fet més pròxim a una agressió que a una falta. L’acció suposava el debut de Rubén Martínez a la meta olleriana.

La trobada caminava feia un desenllaç trepidant, després de dos ocasions clares de l’Olleria que donaven pas a el primer gol visitant al minut 90 ‘, a què se li va reclamar unes possibles mans. El gol va esperonar els locals, que no estaven disposats a deixar anar els punts d’aquesta forma. Al 95 ‘l’Olleria empatava en un acte de fúria per compte d’Emilio Ortolá. Col·locant les taules al marcador, però la Nucia en un corner tornava a marcar, al minut 98, portant-se els tres punts de la Solana. Tot un gerro d’aigua freda per a l’afició de l’Olleria, que un cop encaixat el “cop”, hauria d’estar satisfeta amb l’equip, ja que no hi ha dubte que deixen en el camp tot el que tenen.

La propera jornada toca visitar a el lider C.F. U.E. Tavernes de la Valldigna, que compta les jornades amb victòries. Una trobada que amb aquest l’Olleria, tot és possible.

L’OLLERIA CF:

Dani Cerdà (Rubén Martínez, 69 ‘); Domi, Ricardo Gil (Bena, 10 ‘), Raúl, Marc Ferrer; Emilio Ortolà; Eric Valent (Fuentes, 71 ‘), Emilio Gil, Carlos Muñoz, Gonza, Rafa Gil (Borja Borredà, 71’).

CF LA NUCIA B:

Àlex; Zazo, Savall, Marín, Jacob (Calenco, 70 ‘); Hèctor, maiki; Pau, Borja (Rafa, 86 ‘), Kiko (Hugo, 65’), Tomi.

Gols: 0-1 Pablo (90 ‘); 1-1 Emilio Ortolà (95’); 1-2 Zazo (98).

© 2021 Portal de L'Olleria digitalcef.com