: Inicio » Esports, Portada » Presentació de L’Olleria f.s.

 

Presentación de L’Olleria f.s.
El pasado sábado 18 de septiembre, en el Pabellón de la Solana, se realizó el acto de presentación de L’Olleria f.s., de sus 2 equipos de categoría sénior y de los equipos de la escuela deportiva de fútbol sala.
El acto de presentación se realizó después de la disputa del primer partido de liga de los 2 equipos séniors. Esta temporada 2021/2022, el primer equipo jugará al grupo 14 de 3.ª división nacional de fútbol sala. El segundo equipo sénior, de nueva creación con la intención de dar la posibilidad a los jugadores que acaban su trayectoria en la escuela para continuar formándose y preparándose para poder llegar a jugar al primer equipo, competirá en la categoría 2.ª Regional de fútbol sala.
En el mismo acto, se presentaron todos los equipos de la escuela y su equipo de entrenadores de las diferentes categorías que forman la escuela: juvenil, infantil, alevín, benjamín y prebenjamín.
Presentació de L’Olleria f.s.
El passat dissabte 18 de setembre, al Pavelló de la Solana, es va realitzar l’acte de presentació de L’Olleria f.s., dels seus 2 equips de categoria sènior i dels equips de l’escola esportiva de futbol sala.
L’acte de presentació es va realitzar després de la disputa del primer partit de lliga dels 2 equips sèniors. Aquesta temporada 2021/2022, el primer equip jugarà al grup 14 de 3a divisió nacional de futbol sala. El segon equip sènior, de nova creació amb la intenció de donar la possibilitat als jugadors que acaben la seua trajectòria a l’escola per a continuar formant-se i preparant-se per a poder arribar a jugar al primer equip, competirà en la categoria 2a Regional de futbol sala.
Al mateix acte, es van presentar tots els equips de l’escola i el seu equip d’entrenadors de les diferents categories que formen l’escola: juvenil, infantil, aleví, benjamí i prebenjamí.
.
.

© 2021 Portal de L'Olleria digitalcef.com