: Inicio » Esports, Portada » El senior deL’Olleria Basquet asciende a Primera Zonal

L’equip Sènior masculí de l’ Escola de Bàsquet de l’Olleria aconsegueix l’ascens matemàtic a Primera Zonal de la @fbcv_es i ho celebrarà el pròxim dissabte, 22 d’abril, a la rotonda de Sant Miquel.

Amb una ratxa de 10 partits guanyats, l’equip suma 19 victòries en 21 partits disputats i un total de 1.470 punts, i es posiciona com el segon conjunt més anotador del grup D.

El dissabte, després de l’últim partit de la temporada a les 19:30 hores contra el CB Albaida a casa, en el Pavelló Municipal El Ravalet, es durà a terme la celebració. Moltes felicitats!

__________________________________________

El equipo Senior masculino de la Escola de Bàsquet de L’Olleria consigue el ascenso matemático a Primera Zonal de la Federación de Baloncesto de la Comunitat Valenciana y lo celebrará el próximo sábado, 22 de abril, en la rotonda de Sant Miquel.

Con una racha de 10 partidos ganados, el equipo suma 19 victorias en 21 partidos disputados y un total de 1.470 puntos, y se posiciona como el segundo conjunto más anotador del grupo D.

El sábado, después del último partido de la temporada a las 19:30 horas contra el CB Albaida en casa, en el Pabellón Municipal El Ravalet, se llevará a cabo la celebración. ¡Muchas felicidades!

© 2023 Portal de L'Olleria digitalcef.com