: Inicio » Esports, Portada » Volta Cicloturista Fira de l’Olleria memorial Rafael Ferri (Mauro).

pulse sobre la imagen para ampliar

Dissabte dia 26 d’octubre celebrem la nostra tornada a la Vall d’Albaida, memorial Rafael Ferri (Mauro). Aquesta volta és perquè tots els amants de les bicis no ajuntem i celebrar la nostra fira en família. Que millor veure gent de carreteres, de muntanya, arrossegant al seu fill, dones que s’animen a practicar aquest esport, a un que no estiguem en un poble idoni, per la seva orografia.

A les 8:00 del matí, ja érem al parc mirant el cel a veure si el cel ens respectava. Es va posar les taules per a la gent s’apuntessin i la gent responia , a les 9:05 ja es va donar per conclosa la taula i vam començar a fer els preparatius, veure si estava l’ambulància, la furgona de suport que enguany la portava Ernesto , si els nostres grans amics Dues Rodes Clasiques, estaven preparats, l’Autoescola Ugarci i la Guàrdia Civil.

Ja tot preparat i amb permís de la Policia Local , donem la sortida. En primer lloc el cotxe de l’autoescola , seguit per un guàrdia civil , al costat les motos clàssiques , que controlen els encreuaments perquè no passi res , després jo ( Presi ) que marc la velocitat , seguit de tot el món amb les seves bicis , tancant la volta amb un altre guàrdia civil , l’ambulància i la furgona i suport.

Sortim de l’Olleria , direcció Alfarrasí , després Benissuera , Sempere , Guadasséquies i Benigànim . En el trajecte , intentem que vagi en grup , ja que és una volta controlada . Que dir al girar el cap i veure aquesta serp multicolor que formen els 130 participants d’enguany , superant altres edicions , i veure el bon comportament d’ells , veure gent de diferents edats , alguns fins i tot amb carros tirant dels seus fills . Arribem a Benigànim on ens recull el policia local d’aquesta població i ens acompanya per dins d’ella i fer més espectacular aquesta volta . Arribem al bar La Ortisa , on està preparat el dinar , vam aparcar les bicis i ens vam asseure per degustar l’entrepà en bona companyia . És una passada veure tants ciclistes amb els seus diferents vestits , és una passada. Amb permís de tothom tinc unes paraules en record del nostre company ” Mauro ” on dono a conèixer que els diners recaptats és per dinar i per fer un centre, que al vespre el portarem al cementiri , en record de tots els amants de la bici , ja que aquest dia va ser l’un dels organitzadors . Després la foto de rigor i tornada al poble passant per Alfarrasí. A l’arribada aquesta la policia local de Olleria esperant-nos i entrándonos al Poble ja sense fer més bella la tornada a casa .

Jo com a president i com representar-del club, vull donar les gràcies a les persones que desinteressadament ens donen suport per poder celebrar aquesta volta; Ajuntament, Policia Local de Olleria i Benigànim, Protecció Civil, els nostres grans amics Dues Rodes Clasiques, l’Autoescola Ugarci, Joan (Centre Juvenil), i com no el metge (Miquel Corbellas) que ens va fer un gran favor venint a última hora, ja que se’ns va posar dolent el que havia de venir i com no, a tots els participants, que fan que aquest dia sigui un gran dia per al club.Las fotos les podreu veure en aquest enllaç, i si algú vol que se la vaig enviar no dubteu en demanar-m’ho. Només donar les gràcies a tothom i esperar que hagi estat del vostre grat i us esperem l’any que ve. AMUNT