: Inicio » Deportes, Portada » «Els querubins, la gran alegria de l’escola»

Al inicio de la actual temporada, un grupo de niños nacidos en los años 2011 y 2012 confiaron en el proyecto de nuestra Escuela, tenemos que agradecer esa iniciativa de los padres, una decisión que hacía años no podíamos hacer realidad.

El reto era grande y no queríamos defraudar esas expectativas, es por eso que la elección de un entrenador con la experiencia y entrega de Elvis, consiguiendo un ambiente y una armonía contagiosa en los más pequeños y familiares, ha hecho que nos sentimos plenamente satisfechos de cómo está desarrollando en la temporada.

Además de los dos días de entrenamiento, han jugado un Torneo en Gandia y muchos partidos amistosos contra Canals y Aielo recientemente, y anteriormente contra Ontinyent, Muro, Benigànim, partidos de ida y vuelta con unos resultados aunque no le damos ninguna relevancia, nos indican que vamos por el buen camino.

Pensamos que la voluntad de crecer, a nivel deportivo y futbolístico, no tiene nada que ver con la edad, y podemos contribuir a fortalecer a los más débiles y ayudar a progresar, desde el atrevimiento, a los más fuertes. Esperamos y deseamos que esa confianza depositada y comentada anteriormente, tenga continuidad en posteriores generaciones. Por lo tanto, tenemos que seguir trabajando todos juntos, para seguir soñando despiertos.

____________________________

A l’inici de l’actual temporada, un grup de xiquets nascuts als anys 2011 i 2012 van confiar en el projecte de la nostra Escola, hem d’agrair eixa iniciativa dels pares, una decisió que feia anys no podíem fer realitat. 

El repte era gran i no volíem defraudar eixes expectatives, és per això que l’elecció d’un entrenador amb l’experiència i entrega d’Elvis, aconseguint un ambient i una harmonia contagiosa en els més menuts i familiars, ha fet que ens sentim plenament satisfets de com està desenrotllant-se la temporada.

A més a més dels dos dies d’entrenament, han jugat un Torneig a Gandia i molts partits amistosos contra Canals i Aielo recentment, i anteriorment contra Ontinyent, Muro, Benigànim, partits d’anada i tornada amb uns resultats que cal que no li donem cap rellevància, ens indiquen que anem pel bon camí.

Pensem que la voluntat de créixer, a nivell esportiu i futbolístic, no té res a vore amb l’edat, i podem contribuir a enfortir als més dèbils i ajudar a progressar, des de l’atreviment, als més forts. Esperem i desitgem que eixa confiança depositada i comentada anteriorment, tinga continuitat en posteriors generacions.  Per tant, hem de seguir treballant tots junts, per seguir somniant desperts.

© 2017 Portal de L'Olleria digitalcef.com