: Inicio » Deportes, Portada » L’Olleria jugó su encuentro suspendido frente al CD Chella.

CD Chella 1-0 l’Olleria CF

L’Olleria CF jugó el pasado miercoles, el resto del tiempo que faltaba (42′) del encuentro suspendido (1-0) el 28 de enero (jornada 18) frente al CD Chella por mal tiempo.

Los ollerienses salieron decididos a buscar los goles que permitiesen sacar algo positivo,  esto unido a poco más de 20 minutos de juego real es todo lo que el concepto «futbol» aportó el encuentro.

El resto, un equipo local que cuya única preocupación era conservar su ventaja por todos los medios,  y un arbitro abrumado y completamente superado por el ambiente, que permitió todo tipo de interrupciones (locales) y resolvió el encuentro con una lluvia de tarjetas a los visitantes y ni un triste minuto de añadido.  El poco juego que se pudo desarrollar era juego directo intentando llegar lo más rápido posible a las porterias contrarias.

Poca lectura positiva podrán sacar los hombres de Salvador Estruch de este atípico encuentro.  Deberán esperar a su próxima cita, el sábado 24 de febrero a las 15:00 h en el campo de la U.D. Carcaixent «B» para volver a desplegar el buen juego que están desarrollando en esta segunda vuelta.  Los del «Camp Quatre Camins»,  ocupan el puesto 12  y vienen en línea ascendente tras vencer la semana pasada a l’Alcudia de Crespins, pero sigue a tres puntos del descenso por lo que será un encuentro complicado por lo que se juegan ambos conjuntos.

-____________________________

L’Olleria CF va jugar el passat dimecres, la resta del temps que faltava (42 ‘) de la trobada suspès (1-0) el 28 de gener (jornada 18) enfront del CD Chella per mal temps.

Els ollerians van sortir decidits a buscar els gols que permetessin treure algú resultat positiu, això unit a poc més de 20 minuts de joc real és tot el que el concepte «futbol» va aportar al encontre.

La resta, un equip local que l’única preocupació era conservar el seu avantatge per tots els mitjans, i un àrbitre aclapat i completament superat per l’ambient, que va permetre tot tipus d’interrupcions (locals) i va resoldre el encontre amb una pluja de targetes als visitants i ni un trist minut d’afegit. El poc joc que es va poder desenvolupar era joc directe intentant arribar el més ràpid possible a les porteries contràries.

Poca lectura positiva podran treure els homes de Salvador Estruch d’aquest atípic trobada. Hauran d’esperar a la seua pròxima cita, el dissabte 24 de febrer a les 15:00 h al camp de la U. Carcaixent «B» per tornar a desplegar el bon joc que estan desenvolupant en aquesta segona volta. Els del «Camp Quatre Camins», ocupen el lloc 12 i vénen en línia ascendent després de vèncer la setmana passada a l’Alcúdia de Crespins, però segueix a tres punts del descens per la qual cosa serà un partit complicat pel que es juguen tots dos conjunts .

 

 

© 2018 Portal de L'Olleria digitalcef.com