: Inicio » Deportes, Portada » L’Olleria CF cierra el capítulo de renovaciones con otros tres jugadores

L’Olleria CF, cierra el capítulo de renovaciones con otros tres jugadores
El primero es  Javier Torró  Lluch de Ontinyent, central con gran experiencia de hecho antes de recalar en l’Olleria en esta temporada, jugó cinco seguidas con el Adzeneta en preferente,  y este año ha sido uno de los jugadores destacados en la  consecución del ascenso.  Marc Úbeda Espi,  joven jugador natural de Albaida,  con una gran proyección que puede jugar en cualquier sitio de la zona de ataque ( ha jugado en las categoría inferiores del Albaidense, FEBO, Alcoyano y Ontinyent),  y por último Francisco Mompó Such  «Fran», jugador que ya pertenecía al equipo en temporadas anteriores teniendo que abandonar el club por cuestiones de incompatibilidad con los estudios, volviendo el año pasado en la segunda vuelta al L’Olleria C.F. «B» , fué mejor jugador revelación en su primera temporada como amateur (2014).

Con estas renovaciones, salvo algún fichaje que esté negociando el Club,  queda configurada la plantilla que comienza hoy la pretemporada a las 20:00h , con vistas a su primer encuentro liguero.  La liga de Regional Preferente comenzará con un atractivo  L’Olleria CF-CDF Jávea en La Solana, con el pueblo en fiestas (2/9/2018).  El Jávea, quedó en septima posición la pasada temporada, por lo que será una excelenta prueba para comprobar las aspiraciones del equipo en esta temporada.

_____________________

L’Olleria CF, tanca el capítol de renovacions amb altres tres jugadors
El primer és Javier Torró Lluch d’Ontinyent, central amb gran experiència de fet abans de recalar a l’Olleria en aquesta temporada, va jugar cinc seguides amb el Adzeneta a preferent, i aquest any ha estat un dels jugadors destacats en la consecució de l’ascens . Marc Úbeda Espi, jove jugador natural d’Albaida, amb una gran projecció que pot jugar en qualsevol lloc de la zona d’atac (ha jugat en les categoria inferiors del Albaidense, FEBO, Alcoià i Ontinyent), i finalment Francisco Mompó Such «Fran «, jugador que ja pertanyia a l’equip en temporades anteriors havent d’abandonar el club per qüestions d’incompatibilitat amb els estudis, tornant l’any passat a la segona volta al l’Olleria CF «B», va ser millor jugador revelació en la seva primera temporada com a amateur (2014).

Amb aquestes renovacions, tret d’algun fitxatge que estigui negociant el Club, queda configurada la plantilla que comença avui la pretemporada a les 20: 00h, amb vistes al seu primer partit de Lliga. La lliga de Regional Preferent començarà amb un atractiu l’Olleria CF-CDF Xàbia en la Solana, amb el poble en festes (2018.09.02). El Xàbia, va quedar en setena posició la temporada passada, per la qual cosa serà una excelenta prova per comprovar les aspiracions de l’equip en aquesta temporada.

 

© 2018 Portal de L'Olleria digitalcef.com