: Inicio » Esports, Portada » L’Olleria CF tanca la seua plantilla amb la incorporació de Rafa Quilis

L’Olleria cierra virtualmente su plantilla cara a la temporada 2019/20 con la incorporación de un interior izquiero, Rafa Quilis que viene a cubrir el hueco dejado tras la marcha (forzosa) de Pedro Pérez.

Rafael Quilis Fortuño “Rafeta”, (Albaida, 16/5/1992). Ha participado en varias fases de ascenso y principalmente su trayectoria pasa por equipos como Benigànim UD, Ontinyent CF, CD Olímpic, CD Eldense, hasta el Atzeneta CF, su club de procedencia. Se trata de un jugador de banda izquierda con un gran potencial, mucha calidad, puede actuar también como punta por su velocidad y que aporta toda la experiencia adquirida en equipos que suelen desenvolverse en los primeros puestos de sus clasificaciones con el ascenso como objetivo. La nueva incorporación será un “viejo” conocido en el vestuario olleriense donde se han dado cita algunos de sus excompañeros de la UD Benigánim.

_________________________

L’Olleria tanca virtualment la seva plantilla de cara a la temporada 2019/20 amb la incorporació d’un interior izquiero, Rafa Quilis que ve a cobrir el buit deixat després de la marxa (forçosa) de Pedro Pérez.

Rafael Quilis Fortuño “Rafeta”, (Albaida, 1992.05.16). Ha participat en diversos ascensos i principalment la seva trajectòria passa per equips com Benigànim UD, Ontinyent CF, CD Olímpic, CD Eldense, fins al Atzeneta CF, el seu club de procedència. Es tracta d’un jugador de banda esquerra amb un gran potencial, molta qualitat, pot actuar també com a punta per la seva velocitat i que aporta tota l’experiència adquirida en equips que solen desenvolupar-se en els primers llocs de les seves classificacions amb l’ascens com a objectiu. La nova incorporació serà un “vell” conegut al vestidor olleriana on s’han donat cita alguns dels seus excompanys de la UD Benigànim.

foto: vive el futbol regional (facebook)

 

Noticias relacionadas:

 

 

.

Pedro Pérez, una baja significativa en el nuevo proyecto de l’Olleria CF

 

L’Olleria CF tiene practicamente completada su plantilla

 

 

L’Olleria comienza a completar su plantilla cara a la próxima temporada

 

 

Otros cuatro jugadores se comprometen para la próxima temporada

 

Continúan las incorporaciones y renovaciones en l’Olleria CF

 

L’Olleria CF s’incorpora a Victor Fuentes i renova a Pablo Iglesias per a la temporada

 

 

PRIMEROS MOVIMIENTOS DE L’OLLERIA CF

L’OLLERIA CF RENUEVA A TODO EL CUERPO TECNICO

© 2019 Portal de L'Olleria digitalcef.com