: Inicio » Deportes, Portada » CFS L’Olleria luchará este sábado por acariciar el liderato

Regional Preferente Sala Gº1  Jornada 6ª

C.F.S. L´Olleria La Vall D´Albaida – Maristas Sucro Cullera «A»

Este sábado a partir de las 18 h,   CFS L’Olleria se enfrentará al tercer clasificado con el que está empatado a puntos.  Un duelo por todo lo alto,  tanto por nivel como por los puntos que están en juego.  El ganador (esperemos que sean los ollerienses),  se acostará liderando la clasificación a la espera de los resultados del primer y segundo clasificado que disputan fuera de casa sus compromisos al día siguiente.

Es un encuentro muy difícil y de máxima exigencia, la asistencia de público a este tipo de encuentros es muy importante.  Por lo que el sábado es un buen día (aunque no sea aficionado) para disfrutar de la emoción de un gran encuentro.

Anímense¡¡¡  el equipo se lo agradecerá

_____________________

Aquest dissabte a partir de les 18 h, CFS l’Olleria s’enfrontarà al tercer classificat amb el qual està empatat a punts. Un duel amb tots els luxes, tant per nivell com pels punts que estan en joc. El guanyador (esperem que siguen els ollerians), es ficarà al llit liderant la classificació a l’espera dels resultats del primer i segon classificat que disputen fora de casa els seus compromisos al dia següent.

És una trobada molt difícil i de màxima exigència, l’assistència de públic a aquest tipus de trobades és molt important. Pel que el dissabte és un bon dia (encara que no sigui aficionat) per gaudir de l’emoció d’un gran partit.

Anímense¡¡¡ l’equip s’ho agrairà

 

© 2019 Portal de L'Olleria digitalcef.com