: Inicio » Deportes, Portada » Duelo por todo lo alto en el pabellón de La Solana

Hay que llenar la grada,  el equipo lo necesita.

Este sábado a las 18:00h CFS L’Olleria se enfrentará al tercer clasificado  , l’Alcudia Futsal un rival directo en la lucha por el liderato. Un encuentro que no sólo requiere de la calidad del equipo, que la viene desmotrando desde que se inició la liga, sino que necesita la grada llena de público empujando a los jugadores.   Tan sólo a tres puntos de distancia, una victoria olleriense puede ser un buen zarpazo en la tabla clasificatoria,  también es cierto que una derrota supone la perdida del liderato y ser alcanzado en puntos.  La emoción está garantizada.

Quien quiera formar parte de este «espectáculo», que acuda a animar al pabellón,  a buen seguro el equipo lo agradecerá.

____________________________

Cal omplir la grada, l’equip ho necessita.

Aquest dissabte a les 18: 00h CFS L’Olleria s’enfrontarà a el tercer classificat, l’Alcúdia Futsal un rival directe en la lluita pel liderat. Una trobada que no només requereix de la qualitat de l’equip, que la ve desmotrando des que es va iniciar la lliga, sinó que necessita la graderia plena de públic empenyent als jugadors. Tan sols a tres punts de distància, una victòria olleriana pot ser un bon urpada a la taula classificatòria, també és cert que una derrota suposa la perduda de el liderat i ser assolit en punts. L’emoció està garantida.

Qui vulga formar part d’aquest «espectacle», que acudeixi a animar el pavelló, de ben segur l’equip ho agrairà.

© 2020 Portal de L'Olleria digitalcef.com