: Inicio » Deportes, Portada » CFS L’Olleria, consigue un triunfo memorable ante l’Alcudia FS

foto: CFS L'Olleria

Regional Preferente Sala Grupo 1º   Jornada 15

C.F.S. L´Olleria La Vall D´Albaida  5-4  L’Alcudia F.S.

José Ortíz (16 y 32′), Luis Pastor (18′), Brayan Ramirez (19′)  Jose Francisco Soler (20′)

CFS L’Olleria, ofreció este sábado un espectáculo deportivo en mayúsculas,  con múltiples alternativas en el resultado y enormes dósis de emoción para los aficionados.

Para empezar,  los ollerienses, tuvieron que gestionar un 0-2 desde el minuto 12  ante un equipo que visitaba La Solana con el objetivo de arrebatarle el liderato.  Situación muy complicada que como mínimo destroza la moral de cualquier jugador.  Seis minutos más tarde l’Olleria ya había conseguido reponerse y empatar.  La «hazaña»  recibió un duro golpe a los pocos segundos cuando los visitantes volvían a adelantarse en el marcador.    Por moral y esfuerzo no será,  al minuto l’Olleria volvía a empatar, y a los dos minutos volteaba el resultado poniendo el 4-3.

Esto todavía no había acabado,  mientras los aficionados intentaban asimilar tanta emoción en ese intercambio de «golpes» que duró dos minutos,   volvían a ver como los visitantes empataban en el minuto 30.  Los ollerienses no iban a bajar los brazos y  conseguirían en el 32′,  el gol definitivo que sellaba un triunfo memorable.

Lo importante no es ganar, és como se gana,  y cuando se hace de esta forma ante uno de los mejores equipos de la categoría  demuestra el por qué CFS  L’Olleria sigue obstentando el liderato.  Es un equipo en el que se puede creer.

A más de todo lo vivido en La Solana, los ollerienses consiguen mantener el liderato al cierre de la primera vuelta, y distanciarse de  l’Alcudia FS  en seis puntos.   Además si el equipo ya gozaba de un alto nivel  de autoconfianza,  este partido lo refuerza todavía más  cara a la segunda vuelta que comienza la próxima jornada.  En esta ocasión,  La Solana recibe al Algirós FS,  septimo clasificado y  con el que se  perdió en la primera jornada por 7-6.  Los aficionados tienen la oportunidad de disfrutar de otro reto el próximo fin de semana (falta por fijar día y hora).

________________________________

CFS L’Olleria, va oferir aquest dissabte un espectacle esportiu en majúscules, amb múltiples alternatives en el resultat i enormes dosi d’emoció per als aficionats.

Per començar, els ollerians, van haver de gestionar un 0-2 des del minut 12 davant un equip que visitava la Solana amb l’objectiu de prendre-li el liderat. Situació molt complicada que com a mínim destrossa la moral de qualsevol jugador. Sis minuts més tard l’Olleria ja havia aconseguit reposar-se i empatar. La «gesta» va rebre un dur cop als pocs segons quan els visitants tornaven a avançar-se al marcador. Per moral i esforç no serà, a minut l’Olleria tornava a empatar, i als dos minuts capgirava el resultat posant el 4-3.

Això encara no havia acabat, mentre els aficionats intentaven assimilar tanta emoció en aquest intercanvi de «cops» que va durar dos minuts, tornaven a veure com els visitants empataven en el minut 30. Els ollerians no anaven a baixar els braços i aconseguirien al 32 ‘, el gol definitiu que segellava un triomf memorable.

L’important no és guanyar, és com es guanya, i quan es fa d’aquesta forma davant un dels millors equips de la categoria demostra el per què CFS l’Olleria segueix obstentando el liderat. És un equip en el qual es pot creure.

A més de tot el viscut a La Solana, els ollerians aconsegueixen mantenir el liderat a el tancament de la primera volta, i distanciar-se de l’Alcúdia FS en sis punts. A més si l’equip ja gaudia d’un alt nivell d’autoconfiança, aquest partit el reforça encara més cara a la segona volta que comença la propera jornada. En aquesta ocasió, la Solana rep a l’Algirós FS, setè classificat i amb el qual es va perdre en la primera jornada per 7-6. Els aficionats tenen l’oportunitat de gaudir d’un altre repte el proper cap de setmana (falta per fixar dia i hora).

© 2020 Portal de L'Olleria digitalcef.com