: Inicio » Cultura y Fiestas, Portada » SUSPENDIO el «cercavila» a cargo de AEM La Nova de l’Olleria

 

La cercavila d’aquest dissabte queda suspesa per recomanació de la policia, guàrdia civil, sanitat i ajuntament. Informarem la nova data. Gràcies!!

///////////////////////////////////

Con motivo de la XVII Campaña de conciertos dentro del programa de «Intercanvis Musicals» que cada año convocan la Federación de Sociedades Musicales de la Comunidad Valenciana (FSMCV), la Federación de Coros de la Comunidad Valenciana (FECOCOVA), la Federación de Folclore de la Comunidad Valenciana (FFCV) y la Federación Valenciana deDolçainers i Tabaleters (FVDiT).

Este año en l’Olleria,  abre la edición, la Agrupació Escola Musical La Nova, con un pasacalles que comenzará a las 20h  desde la Avda. Jaume I,  y recorrerá e pueblo hasta la Casa Santonja.  La cita este sábado 25 de julio.

Por su parte la Societat Escola Musical Santa Cecilia, repetirá hora y trayecto, el próximo sábado 1 de agosto

________________________

Amb motiu de la XVII Campanya de concerts dins el programa de «Intercanvis Musicals» que cada any convoquen la Federació de Societats Musicals de la Comunitat Valenciana (FSMCV), la Federació de Cors de la Comunitat Valenciana (FECOCOVA), la Federació de Folklore de la Comunitat Valenciana (FFCV) i la Federació Valenciana deDolçainers i Tabaleters (FVDiT).

Aquest any a l’Olleria, obre l’edició, l’Agrupació Escola Musical La Nova, amb una cercavila que començarà a les 20h des de l’Av. Jaume I, i recorrerà i poble fins a la Casa Santonja. La cita aquest dissabte 25 de juliol.

Per la seva banda la Societat Escola Musical Santa Cecília, repetirà hora i trajecte, el proper dissabte 1 d’agost

© 2020 Portal de L'Olleria digitalcef.com