: Inicio » Cine/Espectáculos, Portada » Escape Room de Harry Potter en el Espacio Ideo de L’Olleria

Escape Room de Harry Potter en el Espacio Ideo de L’Olleria

La Concejalía de Juventud del Ayuntamiento de L’Olleria ha organizado uno Escape Room de Harry Potter «El Rescate del Hipogrifo» para el sábado 27 de noviembre.

La actividad, dirigida a jóvenes de entre 12 y 30 años, tendrá lugar en el Espai Ideo de L’Olleria de 17 a 22 h, será gratuita y tendrá plazas limitadas (Inscripciones aquí: https://entradium.com/events/escape-room-lolleria).

Un escape room, sala de escape o cuarto de escape es un juego de aventura físico y mental que consiste en encerrar a un grupo de jugadores en una habitación, donde deberán solucionar enigmas y rompecabezas de todo tipo para ir desenlazando una historia y conseguir escapar antes de que finalice el tiempo disponible

________________________

Escape Room de Harry Potter a l’Espai Ideo de L’Olleria

La Regidoria de Joventut de l’Ajuntament de L’Olleria ha organitzat un Escape Room de Harry Potter «El Rescate del Hipogrifo» per al dissabte 27 de novembre.

L’activitat, dirigida a joves d’entre 12 i 30 anys, tindrà lloc a l’Espai Ideo de L’Olleria de 17 a 22 h, serà gratuïta i tindrà places limitades (Inscripcions ací: https://entradium.com/events/escape-room-lolleria).

Una fuga room, sala de fuga o quart de fuga és un joc d’aventura físic i mental que consistix a tancar a un grup de jugadors en una habitació, on hauran de solucionar enigmes i trencaclosques de qualsevol tipus per a anar desenllaçant una història i aconseguir escapar abans de que finalitze el temps disponible

//////////////////////////////

 

© 2021 Portal de L'Olleria digitalcef.com