: Inicio » Deportes, Portada » I Festa de l’Esport de L’Olleria

La Concejalía de Deportes del Ayuntamiento de L’Olleria ha organizado la primera Fiesta del Deporte. Un evento que concentra en algo más de 24 horas, una buena parte de las actividades deportivas que se practican en l’Olleria. Un buen número de ellas, seran abiertas a la participación de quién lo desee, si bien algunas de ellas precisan inscripción previa (consultar cartel)

La «jornada que comienza el viernes a las 18h y finaliza el sábado por la noche, contará con otros alicientes como la actuación musical del Grupo Ñ, y la «DJ sesion» a cargo de back2back. Rocódromo y tirolina y animación infantil completan la parte de ocio. Otra de las novedades por primera vez, es que habrá servicio de bar y comida para acabar de completar lo que será la» I Festa de l’Esport»

__________________________________

La Regidoria d’Esports de l’Ajuntament de L’Olleria ha organitzat la primera Festa de l’Esport. Un esdeveniment que concentra en una mica més de 24 hores, una bona part de les activitats esportives que es practiquen a l’Olleria. Un bon número d’elles, seran obertes a la participació de qui ho desitge, si bé algunes d’elles requereixen inscripció prèvia (consultar cartell)

La «jornada que comença el divendres a les 18h i finalitza el dissabte a la nit, comptarà amb altres al·licients com l’actuació musical del Grupo Ñ, i la «DJ sesion» a càrrec de *back2back. Rocòdrom i tirolina i animació infantil a la part d’oci. Una altra de les novetats per primera vegada, és que hi haurà servei de bar i menjar per a acabar de completar el que serà la» I Festa de l’Esport»

© 2022 Portal de L'Olleria digitalcef.com