: Inicio » Deportes, Portada » Ximo Grau, se queda a 4 décimas de la gran final del Campeonato de España.

El dissabte 2 de juliol es va cel.lebrar a Gandia el campionat autonomic on Ximo Grau Lapeña, natural de l’Olleria , va aconseguir el subcampionat de 1500 en categoria sub-23 amb una marca de 3’55”.

Aquesta marca li va obrir les portes a que el 9 de juliol puguera disputar el campionat d’Espanya que va tindrer lloc a la ciutat Cantabra de Santander, on es reuniren el futur del nostre atletisme a nivell nacional en categoria sub-23.

Ximo va correr les semifinals de 1500 i va quedar 6t classificat amb un temps de 4’06”, a tan sols 4 dècimes  del pase a la gran final per el campionat d’Espanya.

Volem recordar que el nostre atleta va començar  fa un any a entrenar  de la mà del seu club, el CD Metaesport  i els resultats en tan poc de temps han sigut espectulars.

Enhorabona Ximo i gràcies per representar al nostre poble!!!!

El sábado 2 de julio se va celebró en Gandía el campeonato autonómico donde Ximo Grau Lapeña, natural de l’Olleria  conseguía el subcampeonato de 1500 en categoría sub-23 con una marca de 3’55».

 Esta marca le abrió las puertas a que el 9 de julio pudiese disputar el campeonato de España que tuvo lugar en la ciudad Cántabra de Santander, donde se reunieron el futuro de nuestro atletismo a nivel nacional en categoría sub 23. 

Ximo corrió las semifinales de 1500 y quedó 6t clasificado con un tiempo de 4’06» a tan solos 4 décimas del pase a la gran final por el campeonato de España. 

Queremos recordar que nuestro atleta empezó hace un año a entrenar de la mano de su club, el CD Metaesport y los resultados en tan poco tiempo han sido espectulares.

 ¡¡¡¡¡Enhorabuena Ximo y gracias por representar al nuestro pueblo!!!!

© 2022 Portal de L'Olleria digitalcef.com