: Inicio » Cine/Espectáculos, Portada » Teatre Goya: Óscar Tramoyeres

El próximo sábado 25 de marzo, la filà Xirigotes presenta el monólogo de Óscar Tramoyeres, «El maravellós món de ser pare». El espectáculo comenzará a las 19:30h en el Teatro Goya.

Las entradas se pueden adquirir en taquilla, o a través de miembros de la «filà»

Sinopsis

Monólogo en valenciano

Óscar Tramoyeres nos explica cómo es la hermosa experiencia de ser padre, el no dormir por las noches, el no tener un duro el día 2 de cada mes, el embarazo, las ecografías, el parto (no se lo podéis perder), el post parto, los biberones, las mierdas… y de hacer el amor, ni hablemos. Y un gran etcétera de bonitas cosas que te animan a seguir.

__________________________________________

El proper dissabte 25 de març, la filà Xirigotes presenta el monòleg d’Óscar Tramoyeres, «El maravellós món de ser pare» . L’espectacle començarà a les 19:30h al Teatre Goya.

Les entrades es poden adquirir a taquilla, oa través de membres de la filà

Sinopsi

Monòleg en valencià

Óscar Tramoyeres ens explica com és la bella experiència de ser pare, no dormir a les nits, no tenir un duro el dia 2 de cada mes, l’embaràs, les ecografies, el part (no us ho podeu perdre), el post parteixo, els biberons, les merdes… i de fer l’amor, ni parlem-ne. I un gran etcètera de coses boniques que t’animen a seguir.

© 2023 Portal de L'Olleria digitalcef.com